🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34425.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات و جزئیات دوربین چهار گانه نسخه‌ی ۲۰۱۸ گلکسی A9 پرو لو رفت

هفته‌ی گذشته سامسونگ به صورت رسمی اولین گوشی بهرمند از دوربین سه گانه خود را معرفی کرد اما به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای قصد دارد بار دیگر شگفت آفرینی کرده و از نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ گلکسی ...

هفته‌ی گذشته سامسونگ به صورت رسمی اولین گوشی بهرمند از دوربین سه گانه خود را معرفی کرد اما به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای قصد دارد بار دیگر شگفت آفرینی کرده و از نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ گلکسی A9 پرو رونمایی کند. این موبایل در واقع اولین گوشی بهره مند از دوربین چهارگانه سامسونگ و جهان به شمار می‌رود.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران

پیشتر یک رندر مفهومی از این گوشی در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام منتشر شده بود که نشان می‌داد سامسونگ چهار سنسور را به صورت عمودی زیر هم قرار داده تا اولین ماژول دوربین چهارگانه جهان را بیافریند.

با این وجود اکنون شواهدی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - از فضای مجازی بدست آمده که نشان می‌دهد یک - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - سنسور ۲۴ مگاپیکسلی نقش دوربین اصلی را در این موبایل ایفا می‌کند و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - حسگری ۸ مگاپیکسلی بهره‌مند از لنز‌ سوپر واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای، آن را کامل خواهد کرد.

علاوه بر این دو دوربین ۱۰ و ۵ مگاپیکسلی دیگر نیز دو سنسور قبلی را همراهی خواهند کرد. البته گفته می‌شود دوربین سلفی تعبیه شده در قسمت جلویی این موبایل نیز یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران

همچنین گلکسی A9 پرو از یک صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی امولد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - با کیفیت +Full-HD و یک چیپست اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - ۷۱۰ بهره می‌برد. با اینکه پیشتر تصور می شد یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ در آن بکار رفته باشد. ضمن اینکه گفته شده اولین گوشی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - بهره‌مند از دوربین چهارگانه به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه گردد. از دیگر مشخصات لو رفته می‌توان به عمر باتری ۳۷۲۰ میلی‌آمپر ساعتی آن و نصب پیش فرض سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 اشاره نمود.

طرح‌های مفهومی منتشر شده از این موبایل مشخص کرده که گلکسی A9 پرو شمایلی شبیه به طراحی ظاهری گلکسی A7 دارد اما هنوز به طور رسمی چیزی مشخص نشده و ممکن است تمامی ذهنیت‌های به وجود آمده از این موبایل طی رویداد 4x Fun در ۱۹ مهر ماه تغییر کند.

 

تماشا کنید: ویدیوی منتسب به گلکسی A9 استار

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone