🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34430.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اولین تست سقوط آیفون XS از تخریب ناپذیر بودنش خبر می‌دهد [تماشا کنید]

شرکت اپل هنگام رونمایی از آیفون‌ های جدید خود مدعی شد که این گوشی‌ها نسبت به نسل قبلی، بسیار بادوام‌ترند و در برابر آب یا گرد و غبار مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. حال چند ...

شرکت اپل هنگام رونمایی از آیفون‌ های جدید خود مدعی شد که این گوشی‌ها نسبت به نسل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - قبلی، بسیار بادوام‌ترند و در برابر آب یا گرد و غبار مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

حال - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - چند روزی است که از عرضه‌ی آیفون XS و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - XS Max می‌گذرد. به همین دلیل بسیاری از کاربران و رسانه‌ها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - سعی کرده اند این آیفون را مورد آزمایش قرار دهند تا ببیند ادعای شرکت کوپرتینویی تا چه حد به حقیقت نزدیک است. نتیجه‌ی اولین تست سقوط آیفون XS و آیفون XS Max نشان می‌دهد که این گوشی‌ها دوام بالایی دارند و تا حدودی تخریب ناپذیر هستند.

این می‌تواند بهترین خبر برای کاربران سیستم عامل iOS به شمار رود اما خبر بد این است که این شرکت هنوز از بدنه‌ی شیشه‌ای استفاده می‌کند و این مسئله بدین معنی است که این گوشی‌ها هنوز نقطه ضعف قبلی خود را حفظ کرده اند.

در صفحه‌ی معرفی آیفون XS  در وب سایت رسمی اپل اشاره شده:

«این گوشی از مواد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - اولیه استثنایی ساخته شده و شیشه بکار رفته در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - این گجت بادوامترین نوع آن به شمار می‌رود که تا به حال در یک تلفن هوشمند استفاده شده است. به تمام این موارد بهترین کیفیت فولاد ضد زنگ و پوشش سطح بالای طلایی بکار رفته در این گوشی را باید اضافه نمود.»

حال تست سقوط آیفون XS و XS Max نشان می‌دهد اپل در زمینه‌ی ارتقای سختی و دوام آیفون هایش پیشرفت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - چشمگیری داشته است. بدین صورت که سقوط این دو گوشی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - از ارتفاع ۱ یا ۲ متری، آسیبی به آنها نمی‌زند بلکه فولاد ضد زنگ آنها نیز خراش پیدا نمی‌کند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان

نکته جالب اینجاست که آیفون - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - XS  سقوط از ارتفاع ۳ متر را با موفقیت پشت سر گذاشته، در حالی که آیفون XS Max موفق نشده از این آزمایش سربلند بیرون آید.

با این وجود به تازگی پتنت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - جدیدی از کمپانی اپل ثبت شده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد از موادی برای پوشش گوشی‌های بعد‌ی اش استفاده کند که در برابر خراش و سایدگی از خود مقاومتی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - باورنکردنی نشان دهند. بنابراین انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک کمپانی کوپرتینویی یک آیفون تخریب ناپذیرتر بسازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone