🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34428.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

یادداشت اسنپ: مراقب کودکانه‌های دانش‌آموزان باشیم

با باز شدن مدارس و شروع سال تحصیلی، احتمالا بسیاری از مردم دغدغه رساندن بچه‌هایشان به مدرسه را خواهند داشت و عده زیادی از سرویس‌های مخصوص مدارس استفاده خواهند کرد، اما در سالیان اخیر بسیاری ...

با باز شدن مدارس - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و شروع سال تحصیلی، احتمالا بسیاری از مردم دغدغه رساندن بچه‌هایشان به مدرسه را خواهند داشت و عده زیادی از سرویس‌های مخصوص مدارس استفاده خواهند کرد، اما در سالیان - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اخیر بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند از تاکسی‌های اینترنتی نظیر اسنپ استفاده کنند و دانش آموزان را با این سرویس‌ها روانه مدرسه کنند.

روابط عمومی اسنپ در طی یادداشتی به مساله بازگشایی مدارس پرداخته و از والدین خواسته تا بیشتر مراقب کودکانه‌های دانش آموزان خود باشند. در این یادداشت از دغدغه مراقبت از کودکان صحبت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به میان آمده و همه افراد جامعه مسئول حفاظت از دانش آموزان کشور معرفی شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

متن یادداشت روابط عمومی اسنپ به شرح زیر است:

«ماه مهر که می‌رسد، همه‌ چیز رنگ‌وبوی دیگری می‌گیرد. کوچه‌ها و خیابان‌های شهر پُر می‌شود از هیاهوی بچه‌های قدونیم‌قد و یک بار - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دیگر صدای قهقهه‌های‌شان لذت‌بخش‌ترین آواز صبحگاهی پاییز می‌شود. با رسیدن فصل مدرسه، چراغ‌های سبز و زرد و قرمز چهارراه‌ها حجم بزرگتری از مسئولیت را به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دوش می‌کشند و هر رهگذری یک چشم مراقب برای دانش‌آموزانی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می‌شود که بنای رد شدن از خیابان‌های شلوغ و پُر هیاهو را دارند. جایی نوشته شده بود همه در مراقبت از جان دانش‌آموزانی که با آغاز سال تحصیلی راهی خیابان‌های شهر می‌شوند مسئولیم. راست می‌گوید؛ مدرسه که باز می‌شود، دیگر نه فقط پدرها و مادرها و مسئولان سرویس‌های مدارس، بلکه همه‌ی ما - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حکم محافظانی را پیدا می‌کنیم که مسئولیت شهروندی‌مان مراقبت از دانش‌آموزان است؛ از عابران پیاده گرفته تا راننده‌های انواع وسایل نقلیه‌ی عمومی و خصوصی باید سر تا پا چشم باشیم، مبادا شیطنت کودکانه‌ی دانش‌آموزی بهای سنگینی به همراه داشته باشد.

با این‌که در رساندن دانش‌آموزان به مدرسه همراهشان نیستیم و افراد زیر ۱۸ سال نمی‌توانند به تنهایی از خدمات اسنپ استفاده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کنند، اما به عنوان عضو کوچکی از صنعتِ بزرگ حمل‌ونقل، همواره - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دغدغه‌ی مراقبت از کودکان را داریم. دلواپسیم نکند یک دویدن ناغافل برای عبور از چراغ راهنمایی، یک بی‌دقتی در رد شدن از خیابان، یک وسیله‌ی نقلیه‌ی پُر سرعت در کوچه و پس‌کوچه‌های شهر و هزاران اتفاق کوچک و بزرگ دیگر خاطره‌ی زردها و نارنجی‌های ماه مدرسه را مکدر کند. درست است که معلمان باید راهکارهای مراقبتی لازم را به دانش‌آموزان دیکته کنند و مادران و پدران اصول تردد درست از خیابان را به فرزندانشان گوشزد، اما حقیقت امر این است که همه‌ی ما، به عنوان اعضای جامعه‌ای که زیر یک آسمان روز را به شب می‌رسانیم، نسبت به هم مسئولیم. با آغاز سال تحصیلی عینک دقت‌مان را به چشم بزنیم تا دانش‌آموزان را بهتر ببینیم و بیشتر از همیشه مراقب کودکانه‌های آن‌ها باشیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone