🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34442.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: اینترنت ارزان نمی‌شود

معاون وزیر ارتباطات خبر داده که برخلاف اخبار مطرح شده، مصوبه رگولاتوری قرار نیست نرخ پهنای باند مصرفی اپراتورها را 20 درصد کاهش دهد چرا که در این مصوبه فقط روش محاسبه پهنای باند اینترنت ...

معاون وزیر ارتباطات خبر داده که برخلاف اخبار مطرح شده، مصوبه رگولاتوری قرار نیست - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نرخ پهنای باند مصرفی اپراتورها را 20 درصد کاهش دهد چرا که در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این مصوبه فقط روش محاسبه پهنای باند اینترنت تغییر یافته و یک استاندارد برایش تعریف شده است. به گفته «حسین فلاح جوشقانی» کیفیت و سرعت اینترنت در موبایل بهتر از سرویس ADSL است و به همین جهت بخشی از کاربران به سمت استفاده از اینترنت موبایل سوق پیدا کرده اند و  این مساله کاهش درامد اپراتورهای اینترنت خط ثابت را به همراه داشته است. او همچنین باور دارد که آمارها و تحلیل‌ها حکایت از این دارد که برخلاف تصور اولیه، مصوبه ۲۶۶ در کاهش درآمد اپراتورها اثری نداشته است.

او در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گفتگوی خود با - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خبرگزاری مهر تاکید کرده نرخ پهنای باندی که از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت به اپراتورهای اینترنتی ارائه می‌شود بر مبنای میزان مصرف است و یک روش استاندارد برای محاسبه این میزان اعلام شده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است:

«در روش استاندارد، برای اندازه گیری میزان مصرف پهنای باند، ۵ درصد پیک ترافیک غیرمتعارف را حذف می - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کنند. این درحالی است که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قبلا روال - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - محاسبه پهنای باند توسط زیرساخت، بدون درنظر گرفتن پیک غیرمتعارف بود.»

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان

فلاح جوشقانی با بیان اینکه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در این روش حتی اگر حمله ای روی شبکه اتفاق بیافتد و مصرف اپراتور به صورت غیرمتعارف - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بالا رود، زیرساخت پیک ترافیک را محاسبه می کرد، تاکید کرد: «اما در روش جدید که از اول شهریورماه اجرایی شده است، ۵ درصد غیرمتعارف پیک مصرف پهنای باند حذف شده و مابقی آن محاسبه می شود. این موضوع درصدی از درآمد شرکت ارتباطات زیرساخت را کاهش خواهد داد.»

معاون وزیر ارتباطات محاسبه پهنای باند به روش گذشته را اشتباه تلقی کرده و مصوبه جدید را روشی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - درست و با عدالت دانسته است:

«تاکنون مدل محاسبه پهنای باند توزیع شده زیرساخت براساس میزان مصرف در هر منطقه (هاب) - محاسبه پلکانی- بود و هرچه میزان مصرف پایین تر می آمد، واحد مصرف (قیمت) هم پایین تر می آمد. اما هم اکنون - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مطابق با مصوبه جدید، باید به جای هر هاب، مجموع مصرف در همه هاب ها - محاسبه تجمیعی - محاسبه شود. این مساله نیز ۵ درصد روی کاهش درآمد شرکت ارتباطات زیرساخت تاثیر دارد و به همین علت گفته شده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است که نرخ پهنای باند کاهش یافته است.»

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان

رییس سازمان رگولاتوری درباره طرحی که قرار بود برای تعیین نرخ اینترنت کاربران کم مصرف ADSL مصوب شود، تاکید داشت که تعیین میزان آستانه مصرف منصفانه (FUP ) - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را به اپراتورها واگذار شده است:

«این حرف به این معناست که اپراتورها براساس تعرفه می‌توانند سقف مصرف منصفانه متفاوتی برای کاربران درنظر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بگیرند. پیش از این به دلیل آنکه مصوبه اینترنت غیرحجمی جا بیافتد، به اپراتورها این اجازه داده نشده بود.ا هم اکنون - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - طبق ارسال ابلاغیه به اپراتورهای اینترنت، آنها می توانند در شرایط - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - رقابتی، مشتریان خود را دسته بندی کرده و سطح آستانه مصرف متفاوتی برای مشترکان پرمصرف و کم مصرف درنظر بگیرند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone