🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34427.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اشاره به ایرپاور در دفترچه راهنمای آیفون XS؛ لغو عرضه در دقیقه ۹۰

مدت کوتاهی بعد از رونمایی اپل از آیفون های 2018، این کمپانی تمام اشارات به  AirPower را از وب سایت خود حذف کرد. سپس دو اینسایدر شناخته شده اعلام کردند که اپل با مشکلاتی در ...

مدت کوتاهی بعد از رونمایی اپل از آیفون های 2018، این کمپانی تمام اشارات به  AirPower را از وب سایت خود حذف کرد. سپس دو اینسایدر شناخته شده اعلام کردند که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - اپل با مشکلاتی در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - تولید AirPower مواجه شده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - که می تواند دلیلی برای عدم عرضه این شارژر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - وایرلس تا به امروز - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - باشد. اما حالا که ارسال آیفون XS و XS Max برای پیش خریدکنندگان آغاز شده، مشتریان متوجه اشاراتی به AirPower در بسته - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - بندی این دو موبایل شده اند.

یکی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - از کاربران توییتر اخیراً تصویری را از دفترچه راهنمای آیفون XS منتشر کرده که به صراحت به شارژر AirPower اشاره دارد. به نظر می رسد که اپل واقعاً به دنبال عرضه همزمان AirPower با - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - آیفون های جدیدش بوده؛ در غیر این صورت دلیلی برای اشاره به این شارژر در دفترچه راهنمای آیفون XS وجود ندارد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران

شارژر AirPower اپل می تواند محصولات مختلفی را به صورت همزمان شارژ کند که آیفون، اپل واچ و ایرپادها از جمله آنها هستند. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - گفته می شود اپل در توسعه این دیوایس با داغی بیش از حد و مشکلات نرم افزاری مواجه شده که حل کردنشان آسان نیست. اپل اما هنوز به استفاده از علامت تجاری ایرپاور و عرضه آن تمایل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - دارد؛ هرچند که شاید ظاهر نهایی آن با آنچه در مراسم رونمایی از آیفون X به نمایش درآمد متفاوت باشد.

آیفون های سال - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - 2018 اپل از شارژ وایرلس - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - پشتیبانی می کنند و این موضوع درباره مدل ارزان قیمت تر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - آیفون XR که ماه آتی عرضه می شود هم مصداق دارد. آیفون XS و XS Max با سرعت بیشتری نسبت به آیفون X شارژ بی سیم می شوند اما شارژ سیمی همچنان پر سرعت ترین راهکار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone