🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34431.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تقلای گوگل برای پاکسازی جزئیات موتور جستجو چینی‌ از ایمیل کارکنان

به گزارش Cnbc گوگل اخیراً در یادداشتی داخلی، درباره‌ی موتور جستجوی دستکاری شده خود برای کشور چین جزئیاتی ارائه کرده که نشان می‌دهد روند توسعه‌ی این موتور پیشرفت هایی داشته و آنچنان که مدیران اجرایی ‌این شرکت ...

به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گزارش Cnbc گوگل اخیراً در یادداشتی داخلی، درباره‌ی موتور جستجوی دستکاری شده خود برای - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کشور چین جزئیاتی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ارائه کرده که نشان می‌دهد روند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - توسعه‌ی این موتور پیشرفت هایی داشته و آنچنان که مدیران اجرایی ‌این شرکت مدعی شده‌اند در مراحل اولیه قرار ندارد. حال مدیران ارشد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گوگل تقلا می‌کنند که جزئیات موتور جستجو چینی‌ را از ایمیل کارکنان خود پاک کنند تا به مشکلات تازه‌ای بر نخورند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی

این یادداشت تقریباً یک ماه پیش توسط - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یکی از مهندسین گوگل نوشته شده که در حال کار بر روی پروژه Dragonfly بوده است. حال پس از گذشت یک ماه، هنوز این یادداشت دست به دست میان کارکنان گوگل می‌چرخد.

این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مسئله موجب شده که مدیریت منابع انسانی گوگل به کارکنانش ایمیل بزند و از آنها خواهش کند که این یادداشت را پاک کنند. گفته می شود این یادداشت حاوی جزئیات مهمی از پروژه Dragonfly بوده که تا قسمتی با حرف‌های مدیر عامل گوگل درباره‌ی آن تناقض دارد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی

پیشتر مدیر عامل گوگل «ساندار پیچای» درباره‌ی این پروژه مدعی شده بود تلاش برای ورود مجدد به بازار چین هنوز در مراحل ابتدایی و آزمایشی خود به سر می برد. به گفته‌ی وی این شرکت به ارائه یک موتور جست و جوی مستقل نزدیک هم نشده و احتمال اجرای چنین پروژه‌ای فعلاً چندان مشخص نیست. با این حال، جزئیات موجود در یادداشت مهندس گوگل، روایت دیگری دارد.

داستان ساخت موتور جستجوی چینی در ابتدا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از اینجا شروع شد که برخی رسانه‌ها مدعی شدند گوگل مجبور است برای ورود به بازار کشور چین، دسترسی به برخی سایت ها و همچنین نتایج جستجو را مطابق نظر دولت این کشور محدود سازد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی

این مسئله موجب شد که بالغ بر هزار نفر از کارمندان گوگل با امضای نامه‌ای، به تلاش این کمپانی در جهت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ساخت نسخه‌ای سانسور شده از موتور جستجوگرش برای کشور چین اعتراض کنند. طی این نامه، کارمندان خواستار شفافیت هر چه بیشتر و در نظرگیری حقوق بشر حین تصمیم گیری ها‌یشان شده اند؛ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - زیرا پایش اینترنت و همکاری با دولت چین، می تواند به ساکت کردن صدای معترضان و به خطر انداختن اطلاعات فعالان سیاسی یا اجتماعی منجر گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone