🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34429.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

آیفون Xs Max با قیمت نجومی وارد ایران شد

حدود 10 روز قبل بود که اپل از سری جدید گوشی‌های خود Xs و Xs Max رونمایی کرد. اکنون تنها چند روز پس از عرضه رسمی، تعداد کمی از فروشندگان موبایل در بازار ایران جدیدترین‌ ...

حدود 10 روز قبل بود که اپل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - از سری جدید گوشی‌های خود Xs و Xs Max رونمایی کرد. اکنون تنها چند روز پس از عرضه رسمی، تعداد کمی از فروشندگان موبایل در بازار ایران جدیدترین‌ آیفون‌ها را با قیمت‌های نجومی 27 تا 44 میلیون تومان عرضه کرده‌اند.

آیفون XS Max - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - در بازار جهانی 1099 تا 1.449 دلار قیمت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - دارد. یعنی با احتساب دلار آزاد روز 14.440 تومانی، قیمت آیفون‌های جدید بدون در نظر گرفتن حق گمرکی، هزینه ارسال - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - و سایر موارد حداقل 14میلیون و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - 425 هزار تومان تا 20 میلیون و 923 - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - هزار تومان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - قیمت دارند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران
قیمت‌های روز آیفون‌های XS - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - و XS MAX

Xs و Xs Max در بازار ایران هنوز کم‌یاب هستند و اگر چرخی در بازار بزنید متوجه خواهید شد که مدل Xs به ندرت یافت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - می‌شود. در همین مورد با یکی از فروشندگان موبایل در پاساژ پایتخت صحبت کردیم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - که تنها مدل Xs Max می‌فروشد.

این فروشنده به دیجیاتو می‌گوید که موبایل‌ها را با ارز 13.800 تومانی خریداری و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - دریافت کرده و به همین دلیل قیمت‌‌های او بسیار مناسب است و اگر بخواهد قیمت‌‎ها را با دلار 14.700 تومانی روز حساب کند، قیمت‌ها حداقل یک میلیون تومان بیشتر خواهند شد:

«دوسیم کارت 512 گیگ 44 میلیون تومان، دوسیم کارت 256 گیگ 29 میلیون تومان، تک سیم کارت 512، 38 میلیون، تک سیم کارت 256، 29 میلیون و ارزان‌تر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - از همه تک سیم کارت 64 گیگ، 27 میلیون تومان قیمت دارند.»

مشخصاً این موبایل‌ها که احتمالاً به شکل مسافرتی وارد کشور شده‌اند گارانتی ندارند اما فروشندگان تضمین می‌دهند که رجیستر شده‌اند و مشکلی در شبکه ایران ندارند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران

یکی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - از فروشندگان در مورد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - نداشتن گارانتی به دیجیاتو گفت: «گارانتی در حال منحل شدن است. در واقع هیچ وقت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - گارانتی حقیقی برای محصولات آیفون در ایران وجود نداشت و شرکت‌ها فقط مشکلات کارخانه‌ای را رفع می‌کردند. آن هم در صورتی که گوشی در نوبت یک ماه تا سه ماهه می‌ماند تا موبایل به کارخانه فرستاده و تعویض شود.»

به گفته او گارانتی بیشتر برای مبارزه با کالای قاچاق و گرفتن کد ریجستری بود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - اما الان گوشی‌ها به صورت ریجستر شده به مشتریان تحویل داده می‌شود و دیگر داشتن و نداشتن گارانتی اهمیتی ندارد:

«می‌توان گفت گارانتی منحل شده و این شرکت‌ها دیگر نمی‌توانند خدمات بدهند. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر پل سفید استان مازندران - دفاتر گرانتی به جز سامسونگ همه یا تعطیل هستند یا فعلا جواب مشتریان را نمی‌دهند.»

لازم به اشاره است که وارد کردن موبایل به شکل مسافرتی و رجیستر کردن دستگاه حدود ۱۶ درصد ارزش موبایل هزینه دارد. این یعنی خرده فروشان بازار موبایل تقریباً هر آیفون XS Max را به دو برابر قیمت می‌فروشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone