🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34422.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گلایه کاربران از نصف شدن عمر باتری آیفون هایشان همزمان با عرضه آیفون XS

به تازگی طرفداران کمپانی اپل با انتشار پست‌های بسیار در شبکه‌‌های مجازی مدعی شده‌اند که عمر باتری آیفون هایشان شب قبل از عرضه‌ی آیفون‌ XS و XS Max به شدت کاهش یافته است. کاربران شبکه ...

به تازگی طرفداران کمپانی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اپل با انتشار پست‌های بسیار در شبکه‌‌های مجازی مدعی شده‌اند که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عمر باتری آیفون هایشان شب قبل از عرضه‌ی آیفون‌ XS و XS Max به شدت کاهش یافته است.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

کاربران شبکه اجتماعی توییتر که بعد از جریان کند - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شدن عمدی آیفون‌ها به اپل بدبین شده‌اند، باور دارند کمپانی کوپرتینویی باز هم به عمد مشکلاتی برای آیفون‌های قبلی ایجاد می‌کند تا کاربران را وادار به خرید نسخه‌های جدیدتر یعنی آیفون XS و XS Max کند.

کار به جایی رسیده که حتی یکی از صاحبان آیفون 6S پلاس در توییتر اعلام کرده که تنها ۱۵ دقیقه قبل از مراسم معرفی این آیفون‌ها هم باتری موبایلش تقریباً به نصف رسیده است. - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این پست موجب شده که بسیاری از آیفون داران جرئت پیدا کنند و نگرانیشان را از نصف شدن ناگهانی عمر باتری‌ هایشان رسماً ابراز کنند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

شاید بسیاری از گفته‌های کاربران حقیقت داشته - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - باشد اما هنوز مدرکی دال بر دست داشتن اپل در این مسئله بدست نیامده و نمی توان گفت که چنین دسیسه‌ای برای جلب - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خریداران انجام شده است.

البته از آنجایی که جدیداً نسخه‌ی جدید سیستم عامل iOS 12 در دسترس کاربران قرار گرفته است، این احتمال وجود دارد که دانلود این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نسخه و نصب آن موجب - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می شود که انرژی بسیار زیادی توسط آیفون‌ها مصرف شود.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

با اینکه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از این اتفاق چند روزی می‌گذرد اما ابراز نگرانی و شکایت طرفداران اپل نه تنها کمتر نشده بلکه تعدادی بیشتری نیز به این گروه شاکی پیوسته‌اند. یکی از کاربران به نام نیکول گروگان مدعی شده؛

«به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خدا قسم، هفته‌ی پیش باتری آیفون 8 من فوق العاده بود و بی عیب و نقص کار می کرد اما اکنون انگار آیفونم دیکر باتری ندارد.»

هفته‌ی گذشته اپل به انتظار چند ماهه کاربران پایان داد و iOS 12 برای دانلود در دسترس کاربران عادی قرار داد. داده های جمع آوری شده از از سوی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کمپانی Mixpanel - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نشان می‌دهند که ۴۸ ساعت بعد از عرضه این نسخه، حدود ۱۰ درصد از دارندگان آی‌دیوایس‌ها به سیستم عامل جدید اپل - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کوچ کرده‌اند. با اینکه این عدد نسبت به نرخ ارتقای اندروید رقم بدی نیست اما مشخصاً استقبال کاربران از iOS 12 کمتر از گذشته بوده است.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

به همین دلیل برخی کارشناسان مدعی شده‌اند که ارتقای سیستم عامل به علت تعداد کاربران کمی که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به آن مبادرت ورزیده‌اند، نمی‌تواند تغییر ناگهانی ظرفیت باتری آیفون ها را توجیه کند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone