🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34438.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نخستین چیپ هوش مصنوعی علی بابا سال آینده به بازار می آید

علی بابا که میتوان آن را آمازون چین نامید قصد دارد واحد مستقلی برای تولید چیپ راه اندازی کند و نخستین چیپ استنتاجی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را تا نیمه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی ...

علی بابا که میتوان آن را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آمازون چین - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نامید قصد دارد واحد مستقلی برای تولید چیپ راه اندازی کند و نخستین چیپ استنتاجی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را تا نیمه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی وارد بازار کند. علی بابا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در نظر دارد از این چیپ در ماشین های خودران، شهرهای هوشمند و بخش لوجستیک بهره بگیرد.

این شرکت چینی در رویدادی که چندی پیش - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در هانگژو برگزار کرد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اعلام نمود که زیرشاخه جدیدش قرار است چیپ های سفارشی سازی شده هوش مصنوعی و پردازنده های امبد تولید کند تا از این طریق گام های ارزنده ای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را برای ورودش به بازار رو به رشد اینترنت اشیاء بردارد.

حرکت تهاجمی علی بابا برای توسعه این چیپ های نیمه هادی در واقع بخشی از تلاش دولت چین - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - است برای افزایش کیفیت تراشه های داخلی اش تا از این طریق به تقویت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - صنایع پیشرفته داخلی اش پرداخته و در همه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - حوزه ها چه حمل و نقل و چه سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه سلامت سرآمد باشد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان

گفتنی است چندی پیش علی بابا در راستای تقویت جایگاه خود در حوزه اینترنت اشیاء مبتنی بر کلاود شرکتی به نام C-SKY Microsystems را خریداری کرد که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در زمینه ساخت میکروچیپ فعالیت دارد.

جک ما هم-بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این شرکت نیز در همین رابطه اظهار داشت که چین باید برای جلوگیری از وابستگی بیش از اندازه اش به واردات از آمریکا که چند وقتی میشود به یک موضوع مناقشه برانگیز بدل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شده «تکنولوژی های کلیدی» را تحت کنترل خود در بیاورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone