🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34439.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

انتشار ویدیو‌هایی برای نمایش نحوه استفاده از اپل واچ سری 4 [تماشا کنید]

دیروز اپل واچ سری 4 در کنار آیفون‌های XS و XS Max به تعدادی از بازارهای جهان وارد شد و کاربران بسیاری از کشور‌ها توانستند که این ساعت هوشمند را خریداری نمایند. به همین منظور ...

دیروز اپل واچ سری 4 در کنار آیفون‌های XS و XS Max به تعدادی از بازارهای جهان وارد شد و کاربران بسیاری از کشور‌ها توانستند که این ساعت هوشمند را خریداری نمایند.

به همین - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - منظور شرکت اپل چند ویدیوی کوتاه از ساعت‌های هوشمند جدید خود منتشر نمود و در آنها نحوه استفاده از این گجت‌های پرطرفدار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - صورت ساده توضیح داد. کاربران با استفاده از دستور العمل های به نمایش درآمده در این ویدیو‌ها می‌توانند میزان ضربان قلب خود را بسنجند، با فرد خاصی تماس بگیرند، روند فعالیت ورزشی خود را تنظیم کنند یا از نحوه عملکرد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قابلیت جدید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اعلام مواقع اضطراری باخبر شوند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان

هر کدام از این ویدیو‌ها تنها ۳۰ ثانیه طول می‌کشند اما همین مدت کوتاه نیز برای شرح دستور العمل‌های ساده کافی است و مسئولین کمپانی  کوپرتینویی توانسته‌اند از حداقل زمان برای توضیح درست قابلیت‌های جدید استفاده کنند.

با این وجود به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نظر می‌رسد که شرکت آمریکایی به این ویدیوها راضی نخواهد شد و بار دیگر سری جدیدتری از آنها منتشر خواهد کرد تا بتواند طرفداران پروپاقرصش را رازی نماید.

همانطور که می دانید مهم ترین ویژگی اپل واچ سری 4 - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - یعنی امکان تهیه نوار قلب، در ابتدای عرضه قابل دسترس نبوده و با وجود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دریافت مجوزهای لازم از سازمان غذا و داروی آمریکا در آخرین روزهای پیش از رونمایی، اپلیکیشن ECG (نوار قلب) برای استفاده از آن چند ماه بعد ارائه خواهد شد.

با این وجود یک متخصص فیزیولوژی قلب درباره اپل واچ سری 4 اظهار نگرانی کرد و گفت:

«شاید در نگاه اول دقت 90 درصدی (ادعای اپل) تکنولوژی ثبت نوار قلب واچ 4 جالب توجه باشد، اما چنین عملکردی معادل 100 هزار خطا در هر 1 میلیون مورد است که باعث می شود بسیاری از افراد بدون داشتن مشکل قلب، به پزشک مراجعه کنند.»

مسلماً آمار فروش اپل واچ سری 4 بسیار بیشتر از ۱ میلیون گجت خواهد بود که در چنین شرایطی شاهد خیل عظیم کاربرانی خواهیم بود که به دلیل اخطارهای ساعت هوشمند جدیدشان، به مراکز پزشکی مراجعه می کنند. شاید به همین دلیل است که اپل به همراه عرضه ساعت‌های خود ویدیو‌هایی برای شرح نحوه استفاده آنها منتشر کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone