🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34443.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

فعالان حوزه سخت افزار می‌توانند به رشد ارزهای مجازی در کشور کمک کنند

با وجود اینکه خرید و فروش ارزهای مجازی کماکان در کشور ممنوع است ولیکن فروش و تجهیزات استخراج این نوع ارزها با مشکل مواجه نیست و بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌های فیزیکی قطعات مخصوص به ...

با وجود اینکه خرید و فروش ارزهای مجازی کماکان در کشور ممنوع است ولیکن فروش و تجهیزات استخراج این نوع ارزها با مشکل مواجه نیست و بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌های فیزیکی قطعات مخصوص به این کار و یا ریگ‌ (کامپیوترهای مخصوص استخراج ارزهای مجازی) را به راحتی در دسترس عموم قرار می‌دهند. رییس اتحادیه فناوران رایانه ضمن تایید این مطلب معتقد است - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - که این اتحادیه در صورت اجازه بانک مرکزی و دولت می‌توان نقش مفیدی در این زمینه را برای فعالان حاضر ایفا کند.

«سید مهدی میرمهدی» باور دارد که رشد و توسعه ارزهای دیجیتالی و شهرت آنها در فضای مجازی باعث شده که این روزها همه نام بیت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - کوین و امثالهم را بشنوند و افراد حرفه‌ای‌تر تصمیم به ورود در عرصه استخراج ارزهای مجازی بگیرند:

«ایران بستر مناسبی برای درآمدزایی از طریق استخراج شده و قطعات مخصوص به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - این کار نیز سالهاست که در کشور توسط فروشگاه‌های مختلف عرضه می‌شود و البته همین دستگاه‌ها هم از بازار پرالتهاب ارز مصون نمانده و با قیمت‌های چندین برابر از ارزش واقعی خود به فروش می‌رسند.»

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

البته پیش‌تر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - در گفتگو با کارشناسان مشخص شد که قیمت مواردی همانند کارت گرافیک و رشد صعودی و ناگهانی نرخشان فقط در ایران نبوده و در ابعاد بین‌المللی رخ داده و موج ارزهای مجازی باعث بالا کشیدن قیمت برخی قطعات کامپیوتری شده است. میرمهدی نیز - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - با تایید این مطلب یکی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - از تجهیزات اصلی استخراج را کارت‌های گرافیک قدرتمند عنوان می‌کند:

«عمده قطعات تخصصی ماینینگ دچار یک افزایش قیمت کاذب - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - شده و زدن برچسب ممنوعیت روی این موضوع توسط بانک مرکزی و دولت هم در این التهاب بی‌تاثیر نیست.»

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

میرمهدی باور دارد که باید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - تفکر نسبت به ارزهای مجازی تغییر بیابد و یک نگاه جهانی‌تری به آنها صورت بگیرد چرا که امروزه در تمام دنیا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - یک بستر اقتصادی بر پایه ارزهای مجازی به وجود آمده و عقب ماندن از آن چیزی جز ضرر به همراه نخواهد داشت:

«حالا که استخراج رمزینه پول‌ها از جمله بیت کوین به صورت غیر علنی در بسیاری از سوله‌ها و مراکز انجام می‌شود و به یک منبع درآمد برای برخی افراد تبدیل شده، دخالت دولت و تعیین و تدوین کردن قانون برای این صنعت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - باید زودتر انجام - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - شود چرا که بعید است در هیچ برهه‌ای از زمان واردات قطعات کامپیوتری به ایران به کل ممنوع شود.»

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

او تاکید می‌کند که ریگ‌ها و سیستم‌های مخصوصی که برای این کار وجود دارد گاهی بدون هیچ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - پشتوانه و گارانتی در بازار عرضه می‌شود و باید روی خرید و فروش آنها نظارت دقیق‌تری صورت بگیرد. میر مهدی باور دارد که اگر به این حوزه به چشم یک صنعت نگاه شود، واردکنندگان و فروشندگان و به کل تمام فعالان حوزه سخت افزاری کشور می‌توانند با دستی باز نسبت به سروسامان دادن آن اقدام کنند:

«با همکاری دولت و بانک مرکزی زیرساخت‌ها و تجهیزات فنی لازم افراد می‌تواند تجهیز شود و از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - سویی دیگر این آمادگی وجود دارد تا نسبت به ورود قاچاق قطعات به کشور جلوگیری شود و نگاهی قانون مدارانه تر به جزییات ارزهای دیجیتال - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - در بازار حاکم شود تا بتوان با آن به سوددهی و اقتصادی بهتر دست یافت.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone