تعمیرات یخچال الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20798.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ال جی از کوچکترین ماژول بلوتوث دنیا برای دیوایس‌های IoT رونمایی کرد

شرکت LG Innotek که از زیرمجموعه‌های ال جی به شمار می‌رود، از کوچک ترین ماژول بلوتوث دنیا رونمایی کرد. طول و عرض این ماژول به ترتیب برابر با ۶ و ۴ میلیمتر بوده و برای ...

شرکت LG Innotek که از زیرمجموعه‌های ال جی به شمار می‌رود، از کوچک ترین ماژول بلوتوث دنیا رونمایی کرد. طول و عرض این ماژول به ترتیب برابر با ۶ و ۴ میلیمتر بوده و برای دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) ساخته شده است.

LG Innotek می‌گوید ماژول بلوتوث جدید این شرکت ۳۰ درصد از ماژول‌های بلوتوث فعلی عملکرد - تعمیرات یخچال الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بهتری دارد. این بهبود عملکرد قابل توجه به دلیل بکارگیری فناوری طراحی سیگنال RF انحصاری ال جی بوده است. سازنده با استفاده از این فناوری موفق شده بیش از ۲۰ قطعه شامل چیپ‌های ارتباطی، مقاومت‌ها، القاکننده‌ها و غیره را در فضای بسیار کوچک جای دهد.

به گفته LG Innotek کاهش ابعاد ماژول سبب از بین رفتن تداخل سیگنال هم - تعمیرات یخچال الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شده است. به گفته این شرکت حتی با وجود مانع بین گوشی - تعمیرات یخچال الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و دیوایس IoT، در عملکرد ارتباطی میان آن‌ها تداخلی ایجاد نشده و این یعنی کاربران افت سیگنال کمتری را تجربه خواهند کرد.

تعمیرات یخچال الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

سازندگان معمولاً آنتن را بیرون از ماژول بلوتوث قرار می‌دهند، اما LG Innotek به لطف فناوری یکپارچه سازی، آنتن را به گونه‌ای طراحی کرده که ماژول را پوشش داده و - تعمیرات یخچال الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - افزایش - تعمیرات یخچال الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پوشش دهی و عملکرد ارتباطی را به ارمغان آورده - تعمیرات یخچال الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است.

LG Innotek می‌گوید هدف از ساخت این ماژول صرفاً ارتقای عملکرد گوشی‌ها نبوده و این شرکت قصد دارد بوسیله - تعمیرات یخچال الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آن حضور قدرتمندتری در بازار بین المللی ماژول‌های ارتباطی اینترنت اشیا داشته باشد. ال جی - تعمیرات یخچال الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به دنبال «سلطه سریع» بر این بازار است و برای دستیابی به این هدف به تبلیغ این چیپ در بازارهای اروپا، - تعمیرات یخچال الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ایالات متحده، ژاپن، چین و تایوان اشاره می‌کند.

این ماژول بلوتوث به دلیل ابعاد کوچکتر و استفاده از فناوری کم مصرف، دست سازندگان - تعمیرات یخچال الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و تولیدکنندگان را برای استفاده بهینه از فضا - تعمیرات یخچال الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - باز گذاشته و می‌توان از آن در طیف متنوعی از محصولات مثل لامپ‌های هوشمند، سیستم‌های صوتی خانگی، دیوایس‌های سلامت، اتومبیل‌ها و در کنار ماژول وای فای در لوازم خانگی استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone