🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36639.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اسپیکر هوشمند فیسبوک احتمالاً پیش از آمریکا، در بازارهای بین المللی عرضه شود

بنابر شایعات تازه، بحث های اخیر بر سر حفاظت از حریم شخصی کاربران سبب شده فیسبوک به این نتیجه برسد که رویداد F8 امسال زمان چندان مناسبی برای رونمایی از یک اسپیکر هوشمند خانگی که ...

بنابر شایعات تازه، بحث های اخیر بر سر حفاظت از حریم شخصی کاربران سبب شده فیسبوک به این نتیجه برسد که رویداد F8 امسال زمان چندان مناسبی برای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رونمایی از یک اسپیکر هوشمند خانگی که به صورت دائمی به صحبت های کاربران گوش می سپارد نیست.

در حال حاضر کمپانی آمازون، الکسا و اکو - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را دارد، اپل هوم پاد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مبتنی بر سیری را عرضه کرده، مایکروسافت به گسترش قابلیت های کورتانا ادامه می دهد و گوگل هم با اسیستنت و اسپیکرهوم بخشی از بازار را مال خود کرده است. حالا که نطق نخست رویداد F8 به پایان رسیده و اشاره - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ای به هیچ اسپیکر هوشمندی نشده، خبرگزاری CNBC گزارش می دهد که این دستگاه کماکان در مرحله توسعه است.

اسپیکر فیسبوک - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ظاهراً بر تکنولوژی چت بات «M» مبتنی است و احتمال پیش از آمریکا، در بازارهای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بین المللی عرضه می شود. دستیار دیجیتالی فیسبوک که ازM نیرو می گیرد، ممکن است نامی جدید مانند «ماروین» داشته باشد و از قابلیت ترجمه ای که اخیراً برای پیام رسان Messenger رونمایی شد بهره ببرد.

با این همه، در حالی که رسوایی کمبریج آنالیتیکا دردسرهای فراوان برای فیسبوک به وجود آورده و از سوی دیگر سایه قانون گذاری های تازه بر سر فیسبوک سنگینی می کند، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این کمپانی غول شبکه اجتماعی قصد دارد نبرد میان اسپیکرهای هوشمند را فعلاً از جایگاه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تماشاگران دنبال کند و مشخص نیست چه زمانی شاهد عرضه دیوایس جدیدش خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone