🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36640.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تماس تصویری به اینستاگرام آمد

بعد از حدود دو ماه، سرانجام شایعات تماس تصویری اینستاگرام رنگ و بوی حقیقت به خودشان گرفتند و از امروز این قابلیت برای بعضی از کاربران اینستاگرام فعال شده است. البته تماس تصویری اینستاگرام فعلا ...

بعد از حدود دو ماه، سرانجام شایعات تماس تصویری اینستاگرام رنگ و بوی حقیقت به خودشان گرفتند و از امروز این قابلیت برای بعضی از کاربران اینستاگرام فعال شده است. البته تماس تصویری اینستاگرام فعلا در مرحله تست به سر می برد و به زودی شاهد عرضه جهانی آن خواهیم بود.

اگر بروزرسانی جدید را دریافت کرده‌اید، حالا در بالا سمت راست بخش پیام های دایرکت هر کاربر یک آیکون جدید دوربین ظاهر شده است. کافیست روی آن کلیک کنید تا تماس ویدیویی برقرار شود. همچنین می‌توانید هنگام صحبت کردن، صفحه را کوچک‌تر کنید تا همزمان که حرف می‌زنید در اپلیکیشن هم بگردید.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، تماس ویدیویی تنها یک‌به‌یک نیست و کاربران به صورت گروهی نیز قابلیت این را دارند تا تماس تصویری بگیرند. به نظر می رسد تماس تصویری گروهی حداکثر از چهار نفر پشتیبانی می کند. در کنار اینستاگرام، فیسبوک تماس تصویری گروهی را برای واتس‌اپ نیز تایید کرد و عنوان نمود در آپدیت بعدی، این قابلیت به واتس‌اپ اضافه خواهد شد.

اما تماس تصویری تنها - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قابلیت جدید اینستاگرام نیست و فیسبوک - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از طراحی دوباره صفحه Explore هم رونمایی نمود. در بروزرسانی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جدید، اکنون در بالای صفحه این بخش چند گزینه همانند حیوانات، معماری و عکاسی وجود دارد و با کلیک روی آن‌ها، عکس‌ها و ویدیوهایی متناسب با این موضوعات خواهید دید.

صفحه اکسپلور اینستاگرام بخشی است که در آن تصاویر، ویدیوها و استوری های صفحات عمومی بر اساس علایق شما گردهم آمده‌اند. در بروزرسانی جدید، اینستاگرام می‌خواهد تا محتویاتی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نزدیک‌تر به علایق‌تان را ببینید. بد نیست بدانید صفحه اکسپلور از زمان عرضه نسخه اولیه اینستاگرام، دستخوش - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تغییرات زیادی شده است.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone