🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  5. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41305.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ و تاسیس آزمایشگاهی در دانشگاه مونترال برای تحقیق در زمینه هوش مصنوعی

به نظر می رسد کشور کانادا در حال فراهم آوردن بستری فوق العاده برای تحقیقات در حوزه هوش مصنوعی است و حالا سامسونگ تازه ترین شرکتی است که آزمایشگاهی برای تحقیق در این زمینه در ...

به نظر می رسد کشور کانادا در حال فراهم آوردن بستری فوق العاده برای تحقیقات در حوزه هوش مصنوعی است و حالا سامسونگ تازه ترین شرکتی است که آزمایشگاهی برای تحقیق در این زمینه در کانادا تاسیس نموده است. این آزمایشگاه که در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - دانشگاه مونترال واقع شده، به دانشجویان و استادان اجازه می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - دهد تا با کمپانی کره ای در پروژه های مرتبط با هوش مصنوعی مانند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - تکنولوژی ناوبری خودکار، تشخیص تصویر، ترجمه و ربات ها همکاری داشته باشند.

بر هیچکس پوشیده نیست که سامسونگ می خواهد فعالیت های گسترده تری در زمینه هوش مصنوعی داشته باشد. دستیار بیکسبی همین حالا در برخی اسمارت فون های سامسونگ جای گرفته و در حال باز کردن راه خود به اسپیکرهای هوشمند و حتی لوازم خانگی است. اگر این دستیار به دنبال کسب موفقیت باشد، قطعاً نیازمند پیشرفت هرچه بیشتر طی سال های آتی خواهد بود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - تا نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل

ضمناً با در نظرگیری تلاش های اولیه سامسونگ در حوزه های اتومبیل های خودران و فعالیت های رباتیک، به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - نظر می رسد که آینده سامسونگ تا حد زیادی به تحقیقات آزمایشگاه های هوش مصنوعی اش وابسته خواهد بود.

در نهایت گفتنی است که سرمایه گذاری 125 میلیون دلاری دولت کانادا روی تحقیقات هوش مصنوعی در کنار سرمایه گذاری های خصوصی، سبب شده جدالی جدی بر سر استعدادهای این کشور به وجود آید. در حال حاضر کمپانی هایی مانند گوگل، اپل، فیسبوک و مایکروسافت در اقصی نقاط این کشور مشغول تحقیق در زمینه هوش مصنوعی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone