🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31987.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تلاش TCL برای توسعه موبایل تاشو با قابلیت تبدیل به ساعت هوشمند

توسعه موبایل تاشو برای شرکت های کوچک و بزرگ به سندی برای اثبات توانایی های فنی تبدیل شده و در جدیدترین مورد کمپانی چینی TCL به این روند ملحق شده است. این کمپانی که به ...

توسعه موبایل تاشو برای شرکت های کوچک و بزرگ به سندی برای اثبات توانایی های فنی تبدیل شده و در جدیدترین مورد کمپانی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - چینی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - TCL به این روند ملحق شده است. این کمپانی که به عنوان سهام دار اصلی آلکاتل و - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - توسعه دهنده موبایل های بلک بری کی‌وان و کی‌۲ شناخته می شود، با ثبت پنج ۵ متفاوت در پی وارد شدن به این حوزه است.

TCL از شرکت‌های مطرح در زمینه تلویزیون است

این پتنت ها شامل پنج طرح مختلف برای توسعه موبایل و تبلت تاشو است. طراحی در نظر گرفته شده برای این دستگاه ها به گونه ای است که بدنه آن در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جهات عمودی، افقی، به طرف داخل یا خارج خم می شود. - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - البته پنجمین طرح که از همه جذاب تر است به شرح موبایلی انعطاف پذیر می پردازد که در صورت تا شدن به شکل یک ساعت هوشمند در خواهد آمد. موفقیت این شرکت در توسعه طرح پنجم به معنی احیای مدل مفهومی لنوو Cplus خواهد بود. تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلانTCL که از کمپانی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های شناخته شده در حوزه تلویزیون هم به شمار می رود، قبلا بدون اشاره به جزییات دقیق - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از معرفی موبایل تاشو تا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سال ۲۰۲۰ خبر داده بود. با توجه به پتنت بودن این طرح ها - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هنوز مشخص نیست که واقعا به بازار راه پیدا خواهند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرد یا خیر اما برخی منابع مدعی شده اند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که چینی ها در حال سپری کردن مراحل اولیه طراحی این دستگاه ها هستند. هرچند در مسیر توسعه موبایلی که به ساعت تبدیل شود، چالش های سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری وجود دارند و غلبه بر آنها مستلزم صرف زمان بسیاری است.

با توجه به مهارت کمپانی مورد بحث در حوزه تلویزیون بعید نیست شاهد استفاده از این پنل ها برای توسعه تلویزیون های - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - منعطف نیز باشیم.

 

تماشا کنید: نخستین ویدیو از نسخه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آزمایشی موبایل تاشو لنوو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone