🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31983.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چه موضوعاتی در اپ چینی وی چت مشمول فیلترینگ می شوند؟

براساس گزارشی که هفته گذشته توسط تیمی از محققان مرکز روزنامه نگاری و مطالعات رسانه دانشگاه هنگ کنگ به نام WeChatscope منتشر شد، نبرد تجاری میان آمریکا و چین، تحریم های آمریکا علیه شرکت مخابراتی ...

براساس گزارشی که هفته گذشته توسط - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - تیمی از محققان مرکز روزنامه نگاری و مطالعات رسانه دانشگاه هنگ کنگ به نام WeChatscope منتشر شد، نبرد تجاری میان آمریکا و چین، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - تحریم های آمریکا علیه شرکت مخابراتی چینی ZTE و همچنین دستگیری منگ وانژو مدیرعامل هواوی از جمله موضوعات حساسی است که در سال گذشته توسط پلتفرم وی چت در چین مشمول فیلترینگ شدند.

گروه WeChatscope هدف خود از فعالیت هایش را فراهم نمودن دسترسی عموم مردم چین به مقالاتی عنوان کرده که در اکانت های پابلیک سانسور شده اند.

اکانت های پابلیک حساب هایی هستند که توسط سازمان های چینی ایجاد شده اند و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - از موسسات دولتی گرفته تا سازمان های خصوصی را شامل می گردد.

محققان هنگ کنگی برای این منظور از نوعی برنامه کامپیوتری استفاده کردند که در یک - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - بازه زمانی مشخص بارها و بارها به مقالات منتشر شده در اکانت‌های پابلیک سر می زند تا محتوای آنها را ثبت و ضبط کند. WeChatscope با استفاده از همین نرم افزار بالغ بر ۴ هزار اکانت پابلیک را دنبال نمود که به صورت روزانه اخبار را پوشش می دادند. در مواردی که برنامه تشخیص می داد مقالات قبلا خوانده شده از روی آن پلتفرم حذف شده اند آنها را علامت گذاری می کرد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل

به گفته مارکوس ونگ و استلا فن از مولفان این گزارش تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، مجموعا بالغ بر ۱.۰۴ میلیون مقاله از طریق این نرم افزار بررسی شدند که از این میزان ۱۱ هزار مقاله به واسطه سیستم فیلترینگ اینترنتی چین بعد از انتشار حذف شدند.

در این گزارش البته اشاره - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - شده که سیستم طراحی شده توسط WeChatscope توانایی دنبال کردن پست هایی که پیش از انتشار توسط سیستم داخلی وی چت فیلتر شده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - بودند را نداشته است. فرایند فیلترینگ اخبار هم طبق گفته دانشمندان براساس فهرستی از کلمات کلیدی صورت می گیرد که مرتبا نیز توسط مقامات فیلترینگ چین به روز می شوند و در اختیار اپراتورهای این پلتفرم قرار می گیرند.

۷۴ درصد از محتوای فیلتر شده در وی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - چت را خود مولفانشان حذف کرده اند

گفتنی است ویچت عنوان محبوب ترین اپ پیام رسان چینی را دارد و آنطور - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - که شرکت توسعه دهنده آن (Tencent) ادعا کرده از سپتامبر ۲۰۱۸ تا به الان بالغ بر یک میلیارد نفر کاربر ماهانه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - داشته است.

وی چت کارش را به عنوان نوعی سرویس پیام رسان آغاز کرد و در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - ادامه به یک اپلیکیشن همه کاره بدل شد که هرکاری را از پرداخت قبوض گرفته تا مدیریت سفرهای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - شهری و حتی رزرو پرواز برای کاربرانش ممکن کرد.

WeChatscope در یافته هایش اعلام کرده که چهار دلیل اصلی برای حذف پست - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - ها در این پلتفرم پیام رسان وجود دارد:

۱- حذف توسط منتشر کننده اصلی

۲- حذف توسط وی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - چت بخاطر نقض قوانین

۳- حذف توسط وی چت به خاطر علامتگذاری شدن یک پست توسط کاربران دیگر

۴- بلاک شدن یک کاربر به خاطر پست کردن مستمر محتوای ناقض قوانین

طبق این پژوهش از مجموع ۱۱ هزار مقاله ۸۰۹۲ مقاله توسط منتشر کنندگانش حذف شدند که این میزان ۷۴ درصد از کل محتوای فیلتر شده را تشکیل می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone