🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31986.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

این ربات متحرک بدون GPS مسیریابی می‌کند [تماشا کنید]

مرکز ملی تحقیقات علمی فرانسه یا CNRS با الهام از مورچه‌ها و سیستم مسیریابی آنها، یک ربات متحرک شش پا بنام Antbot ساخته که بدون کمک GPS می‌تواند مسیر حرکت خود را تعیین کند و با قطبش ...

مرکز ملی تحقیقات علمی فرانسه یا CNRS با الهام از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مورچه‌ها و سیستم مسیریابی آنها، یک ربات متحرک شش پا بنام Antbot ساخته که بدون - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کمک GPS می‌تواند مسیر حرکت خود را تعیین کند و با قطبش نور، جهت‌یابی نماید.

شاید از نظر شما جهت یابی امر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ساده‌ای به حساب آید اما در عمل، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فراهم کردن این قابلیت کار بسیار سختی است و مکانیزم پیچیده‌ای دارد. در حال حاضر بسیاری از ربات‌ها از فناوری GPS برای مسیریابی استفاده می‌کنند و این تکنولوژی پیشرفته در بیشتر اوقات جواب می‌دهد.

با این وجود - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مسیریابی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بر اساس GPS همانند تمامی تکنولوژی‌های پیشرفته، مشکلات خود را دارد و نمی‌توان از آن در تمامی موقعیت‌ها بهره گرفت؛ برای مثال استفاده از این تکنولوژی در مقیاس کوچک و برخی موقعیت‌های ویژه آنچنان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کارایی بدون نقصی ندارد. در مناطق جنگلی و پر از درخت نمی‌توان روی سیستم مسیر یابی GPS حساب کرد چرا که درخت‌ها مانع رسیدن سینگال‌ها به ربات می‌شوند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل

محققان CNRS تصمیم گرفتند راه حل تازه‌ای برای این مشکل پیدا کنند. آنها به همین دلیل سعی کردند با الهام از طبیعت روش جدیدی بیابند و متوجه شدند که تکنیک مسیریابی مورچه‌ها با استفاده از قطبش نور بهترین گزینه برای این مسئله به شمار می‌رود.

مورچه‌های صحرایی یا Cataglyphis - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - باید همواره مسافت زیادی را برای پیدا کردن غذا طی کنند و به علت دمای بالای صحرا قادر نیستند از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ترشح فرومون یا ماده‌های شیمیایی بدنشان برای مسیریابی استفاده کنند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل

به همین دلیل آنها مجبورند از نور قطبی شده آسمان برای تعیین مسیر استفاده نمایند. بدین ترتیب مورچه‌ها با استفاده از مکانیزمی شبیه قطب نمای آسمانی، اطلاعاتی درباره‌ی مسیر حرکت و موفعیتشان نسبت به خورشید کسب می‌کنند و می‌توانند بدون هیچ مشکلی جهت یابی نمایند.

ربات متحرک CNRS نیز از روش مشابهی بهره می‌برد و به یک قطب نمای نوری برای تشخیص نور قطبی شده، مجهز گشته. این ربات می‌تواند با کمک این قطب نمایی نوری، - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مقصدش را تشخیص دهد و یک سنسور نوری دیگر نیز وظیفه اندازه گیری مسافت را بر عهده دارد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل

Antbot بدین شکل می‌تواند همانند مورچه‌ها به گشت و گذار در محیط‌های پیچیده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بپردازد و پس از آن بدون - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هیچ مشکلی به پایگاه و نقطه شروع حرکتش باز - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گردد. Antbot در تست اولیه‌ خود موفق شد پس از طی کردن مسافتی معادل ۱۴ متر، به یک سانتی متری محل آغاز حرکت خود باز گردد.

ربات متحرک CNRS - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به شش پا مجهز شده و بدین می‌تواند در زمین‌های ناهموار نیز حرکت کند. کاری که بسیاری از ربات‌های پیشرفته بوستون داینامیکس هم قادر به انجام آن نیستند. محققان امیدوارند در آینده از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشکین شهر استان اردبیل - Antbot برای ارزیابی مناطق فاجعه (محل وقوع بلایی طبیعی و حوادث) یا ماموریت‌های امداد و نجات استفاده کنند.

 

تماشا کنید:ذره بین را بردارید و با کوچکترین ربات متحرک دنیا آشنا شوید

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سوگند نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، من یکی از ساکنان منطقه کوی شهرداری در شهر مشکین شهر هستم. مشکلی که در کولر گازی تراست TMFS-50H دارم، این است که نمی‌توانم آن را روشن کنم. هنگامی که دکمه روشن شدن را برای تشغیل آن می‌فشارم، هیچ واکنشی از کولر دریافت نمی‌کنم.

آیا می‌توانید یک متخصص تعمیر کولر گازی به من معرفی کنید؟

لطفا به لهجه جنوبی ایران ترجمه شود:
سلام، بچه‌های منطقه کوه شده شهرداری در مشکین شهر. مشکلی دارم با کولر گازی تراست TMFS-50H خودم که می‌خوام برایش راه‌حل پیدا کنم. دکمه روشن کردن کولر رو زدم ولی هیچ واکنشی نشون نداد. می‌خواستم بدونم کجا میشه تعمیرش کرد؟ میشه یه متخصص تعمیر کولر گازی معرفی کنید؟ ممنونم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone