🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31985.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

این سایت چهره افرادی را نمایش می‌دهد که هرگز وجود خارجی نداشته‌اند

یکی از توانایی های خطرناک هوش مصنوعی قرار دادن چهره اشخاص روی افراد دیگر است و حالا یک توسعه دهنده سایتی را طراحی کرده که با هر بار رفرش آن چهره افرادی که هرگز وجود ...

یکی از توانایی های خطرناک هوش مصنوعی قرار دادن چهره اشخاص روی افراد دیگر است و حالا یک توسعه دهنده سایتی را طراحی کرده که با هر بار رفرش آن چهره افرادی که هرگز وجود نداشته اند به نمایش گذاشته می شود.

این توسعه دهنده که «فیلیپ وانگ» نام دارد با استفاده از هوش مصنوعی انویدیا سایت ThisPersonDoesNotExist را راه اندازی کرده که بی نهایت چهره - تعمیرات کولر گازی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - با ظاهر واقعی را به تصویر می کشد.  تعمیرات کولر گازی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

این الگوریتم برای تولید تصاویر از «شبکه عصبی عمیق مولد» (GAN) استفاده می کند.GAN از دو شبکه - تعمیرات کولر گازی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مجزا تشکیل می شود که یکی از آنها تصاویر را بر اساس داده های ورودی تولید کرده و دیگری واقعی بودن آنها را بررسی می کند. داده های ورودی شامل کتابخانه گسترده ای از تصاویر از پیش ذخیره شده است.

هدف از اینکار هشدار - تعمیرات کولر گازی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - درباره توانایی‌های هوش مصنوعی است

هر بار که شبکه دوم مشکلی را در تصویر پیدا می کند، شبکه اول خروجی را بهبود بخشیده و با تکرار این فرایند سیستم به خودش آموزش می دهد. وظیفه - تعمیرات کولر گازی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پردازش داده ها بر عهده پردازشگر گرافیکی انویدیا روی یک سرور اجاره ای قرار دارد که هر دو ثانیه یک خروجی جدید و تصادفی را تولید می کند.تعمیرات کولر گازی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

تصاویر - تعمیرات کولر گازی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خروجی بی نقص نیستند و در برخی از آنها دماغ یا چشم فرد چندان واقعی به نظر نمی رسد. به گفته ونگ با پرداخت هزینه بیشتر و استفاده از پردازشگر قدرتمندتر این مساله هم رفع می شود.

هدف از اینکار آگاهی دادن به عموم مردم درباره قابلیت - تعمیرات کولر گازی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - های هوش مصنوعی در دستکاری چهره افراد و تولید تصاویری است که از اساس وجود خارجی نداشته اند. این سیستم علاوه بر چهره افراد، توانایی تولید تصاویر جدید از اشیاء و مناظر را نیز دارد و می توان در زمینه های گرافیک، بازی سازی و تولید فیلم از آن استفاده کرد.

 

تماشا کنید: دستاورد جدید انویدیا در تولید چهره‌های ساختگی با ظاهر واقعی

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone