🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17618.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کمیسیون تجارت الکترونیکی: استفاده از سامانه امتا برای احراز هویت کاربران فعلا اجرایی نشود

کمیسیون تجارت الکترونیکی در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، نسبت به دستور معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور مبنی بر اینکه کسب‌وکارهای اینترنتی فعال در حوزه نیازمندی خودرو و مسکن را ملزم به احراز هویت کاربرانشان ...

کمیسیون تجارت الکترونیکی در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، نسبت به دستور معاونت فضای مجازی دادستانی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - کل کشور مبنی بر اینکه کسب‌وکارهای اینترنتی فعال در حوزه نیازمندی خودرو - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - و مسکن را ملزم به احراز هویت کاربرانشان بر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - اساس سامانه امتا کرده، اعلام کرده که این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - اقدام ابهامات و نگرانی‌هایی به وجود آورده است. این کمیسیون خواستار توقف این موضوع تا زمان برطرف شدن ابهامات شده است.

احراز هویت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - کاربران کسب‌وکارهای آنلاین همواره دغدغه مشترک حاکمیت و بخش خصوصی بوده است. احراز هویت از نگاه حاکمیت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - وسیله‌ای برای پی‌جویی جرم و از نگاه صاحبان کسب‌وکار طریقه‌ای برای مصون ماندن از اتهامات وارده به واسطه تخلف کاربرانشان است. تاکنون روش‌های مختلفی در اینباره ارائه شده و سامانه شاهکار یکی از این موارد بوده که توسط سازمان فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان

کمیسیون تجارت الکترونیکی در راستای دستور معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور مبنی بر اینکه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - کسب‌وکارهای اینترنتی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - فعال در حوزه نیازمندی خودرو و مسکن را ملزم به احراز هویت کاربرانشان بر اساس سامانه امتا کرده،  برگزاری نشستی با حضور اعضای و مدیر سامانه امتا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - برپا کرده است. این کمیسیون در این نشست خواستار جلوگیری از اجرای این اقدام تا زمان پاسخگویی به تمامی دغدغه‌های مطرح شده در این جلسه شده است. دامنه دغدغه‌هایی که این کمیسیون اعلام کرده بسیار گسترده است و مسائل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - متعددی را در برمی‌گیرد.

در ابتدای امر این پرسش مطرح شده که پایه‌های حقوقی این «الزام» مشخص شود و دقیقا مشخص شود که این درخواست بر پایه چه قانونی مطرح شده است و جایگاه آن نسبت به مصوبه «نظام هویت معتبر دیجیتالی» شورای عالی فضای مجازی چیست و چرا با آن تضاد دارد؟ همچنین در ادامه این پرسش مطرح شده که آیا اساسا طبق اساسنامه، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مجاز به اقدام این کار است یا خیر؟

در ادامه ضمن اشاره به این مسئله که مراجع تنظیم‌گر فضای مجازی اختیار سطوح احراز هویت را دارند تاکید شده که شیوه اجرای آن باید به فعالیت داخل کسب و کار مرتبط بشود. در واقع زمانی که کسب‌وکارها با اتصال مستقیم به سامانه GSB - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - وزارت ارتباطات می‌توانند این کار را بکنند چرا باید این اقدام دوباره از سوی سامانه امتا صورت بگیرد که خود این سامانه اطلاعاتش را از همان GSB می‌گیرد؟ در این نامه تاکید شده که ناپایداری سامانه‌های دولتی و نبود تضمین حفظ کیفیت و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - جبران خسارت باید در اتخاذ این سیاست‌ها نظر گرفته شود.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان

این کمیسیون باور دارد که مراجع و دلایل تصمیم‌گیری برای سطوح احراز هویت حوزه‌های مختلف کسب‌وکاری باید مشخص باشد و اجباری برای نحوه اجرای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - آن وجود نداشته باشد. همچنین این کمیسیون تاکید داشته که در صورت اجرای سطح احراز مورد نظر، باید تضمینی وجود داشته باشد که این احرازها توسط نهادهای نظارتی و قضایی مورد پذیرش واقع شده و مسئولیت را از سمت کسب‌وکارها متوجه افراد خاطی احراز شده نماید.

این کمیسیون در پایان نامه خود اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - «سیاست‌های تنگ نظرانه» که اصرار به کنترل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - شدید هر فعالیتی در فضای مجازی داشته باشد نتیجه‌ای جز شکست و از بین بردن اعتماد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - عمومی و فرصت در این وضعیت اقتصاد فعلی نخواهد داشت. این کمیسیون برای گواه این ادعا به تجارب متعدد کشور در این زمینه اشاره کرده و خواستار این شده که این نحوه کنترل کاربران اینترنتی بازبینی شود تا کاربران استفاده کننده را از فضای شفاف و قابل رصد به فضاهای غیرقابل کنترل هدایت نکند. به نظر می‌رسد اشاره این کمیسیون به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - این موضوع است که اگر کاربران چنین سختی‌هایی را در حین فعالیت در پلتفرم‌های آنلاین رسمی ببینند، خرید و فروش خود را به داخل پیام‌رسان‌ها برده و نظارت بر آنها بسیار سخت و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - یا ناممکن خواهد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بیجار استان کردستان - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone