🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  2. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12011.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

دراپ باکس با امکانات و قابلیت‌های جدیدی به روز می‌شود

دراپ باکس در کنار ظاهری جدید، قابلیت‌ها و ابزارهای جدیدی به پلتفرم خود اضافه می‌کند. ازجمله امکان تهیه نسخه پشتیبان خودکار از تصاویر ثبت شده در دوربین موبایل در اختیار کاربران نسخه رایگان قرار گرفت ...

دراپ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اراک استان مرکزی - باکس در کنار ظاهری جدید، قابلیت‌ها و ابزارهای جدیدی به پلتفرم خود اضافه می‌کند. ازجمله امکان تهیه نسخه پشتیبان خودکار از تصاویر ثبت شده در دوربین موبایل در اختیار کاربران نسخه رایگان قرار گرفت تا انتقال فایل‌ها با سرعت بیشتری انجام شود. 

یکی دیگر از تغییرات کاربردی دراپ باکس، ابزار جدیدی برای تبدیل فایل‌ها به یکدیگر است که امکان تغییر فرمت‌هایی مانند JPEG و PNG را به PDF فراهم می‌کند. دراپ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اراک استان مرکزی - باکس خبر داده است که پشتیبانی از تبدیل ویدیو نیز به لیست قابلیت‌ها افزوده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اراک استان مرکزی - می‌شود. همچنین ویژگی‌های جدیدی برای سرویس مدیریت پسوردها نیز در حال توسعه قرار دارد.

از دیگر امکانات جدید می‌توان به افزوده شدن قابلیت تهیه نسخه پشتیبان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اراک استان مرکزی - خودکار از تصاویر ثبت شده با دوربین برای کاربران اشتراک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اراک استان مرکزی - رایگان اشاره کرد. دراپ باکس ادعا می‌کند که بهبودهای صورت گرفته در زمینه آپلود تصاویر موجب - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اراک استان مرکزی - شده است تا اکنون انتقال فایل‌ها با سرعت بیشتری صورت بگیرد و اتصال پایدارتری فراهم شود. همچنین کاربران نسخه iOS اپلیکیشن می‌توانند فولدر مورد نظر برای تهیه نسخه پشتیبان را تعیین کند و قابلیت گفته شده در ادامه سال جاری برای کاربران سیستم‌عامل اندروید نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اراک استان مرکزی

سرویس مدیریت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اراک استان مرکزی - رمز عبور نیز که به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اراک استان مرکزی - تازگی در اختیار مشترکان طرح رایگان قرار گرفته بود، اکنون می‌تواند اقدام به ذخیره‌سازی اطلاعات کارت‌های اعتباری و بانکی کند. ابزار مدیریت رمز عبور دراپ باکس با محدودیت ذخیره ۵۰ رمز عبور از حدود سه ماه پیش در اختیار کاربران رایگان قرار گرفت درحالی که محدودیت گفته شده برای اعضای طرح ویژه وجود ندارد. 

طراحی نوار ناوبری نسخه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اراک استان مرکزی - دسکتاپ دراپ باکس نیز دستخوش تغییراتی شده است و کاربران از این پس می‌توانند راحت‌تر از گذشته اقدام به استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) کنند. قسمت نمایش جزئیات نیز تحول اساسی را شاهد بوده است و اکنون می‌تواند اطلاعات بیشتری از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اراک استان مرکزی - فایل انتخاب شده را نمایش دهد. کاربران دسکتاپ می‌توانند به رابط کاربری ساده‌ای نیز از طریق بخش Tray سیستم‌عامل دسترسی داشته - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اراک استان مرکزی - باشند که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر اراک استان مرکزی - به صورت مستقیم امکان جستجوی میان فایل‌ها، نمایش تاریخچه آن‌ها و وضعیت همگام‌سازی را مقدور می‌سازد. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone