🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12009.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ پرو احتمالا با ظرفیت حافظه یک ترابایتی عرضه می‌شود

براساس ادعای شرکت تحقیقاتی «Wedbush» ظاهرا اپل پاییز امسال قصد دارد یکی از مدل‌های آیفون ۱۳ (احتمالا نسخه پرو) را با فضای حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایتی در دسترس کاربران قرار دهد. اخبار مربوط به عرضه ...

براساس ادعای شرکت تحقیقاتی «Wedbush» ظاهرا اپل پاییز امسال قصد دارد یکی از مدل‌های آیفون ۱۳ (احتمالا نسخه پرو) را با فضای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کردکوی استان گلستان - حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایتی در دسترس کاربران قرار دهد.

اخبار مربوط به عرضه گوشی آیفون با فضای ذخیره‌سازی یک ترابایت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کردکوی استان گلستان - سال گذشته منتشر شده بود و البته این اخبار ماه قبل توسط شرکت اطلاعاتی «ترندفورس» رد شد. با این حال، این شرکت یک بار در ادعای جدید خود روی انجام چنین کاری از سوی اپل پافشاری کرده و عنوان می‌کند که اپل امسال - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کردکوی استان گلستان - حداکثر فضای ذخیره‌سازی آیفون را از ۵۱۲ گیگابایت به ۱ ترابایت افزایش خواهد داد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کردکوی استان گلستان

این شرکت عنوان کرده است:

با توجه به بررسی‌های انجام شده، بیش از قبل اطمینان داریم که آیفون ۱۳ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کردکوی استان گلستان - دارای یک گزینه با فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی خواهد بود که این مقدار نسبت به آخرین نسخه پرو عرضه شده (۵۱۲ گیگابایت) دو برابر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کردکوی استان گلستان - می‌شود. همچنین تمام مدل‌های آیفون ۱۳ به همراه پیشرفت‌هایی برای فناوری لیدار عرضه خواهند شد.

اطلاعات این خبر در حالی به نقل از یکی از منابع زنجیره تامین - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کردکوی استان گلستان - عنوان شده است که آیفون ۱۳ ظاهرا در مرحله نهایی توسعه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کردکوی استان گلستان - خود قرار دارد و احتمالا نسخه پرو این سری با چنین ظرفیتی عرضه خواهد شد. اپل هرگز پیش از این آیفون‌های خود را با فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی عرضه نکرده و آیپد پرو تنها دستگاه این شرکت با این ویژگی محسوب می‌شود.

رقیب اصلی اپل یعنی سامسونگ عرضه گوشی‌های پرچمدار خود در سال ۲۰۱۹ را به همراه فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی آغاز کرده بود اما پس از گذشت یک سال، آن‌ها نیز به همان فضای ۵۱۲ گیگابایت بازگشتند.

Wedbush همچنین انتظار دارد که تمام مدل‌های آیفون ۱۳ داری سنسور لیدار باشند و البته پیش از - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کردکوی استان گلستان - این یک منبع موثق دیگر حوزه فناوری اعلام کرده بود که این اسکنر تنها در آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس استفاده خواهد شد. علاوه بر این موارد، پیش از این اعلام شده بود که اپل ظرفیت باتری این دستگاه‌های را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

سرانجام این شرکت انتظار دارد که اپل در هفته سوم ماه سپتامبر (اواخر شهریور ماه) از آیفون ۱۳ رونمایی کند و معتقد است که تقاضای بسیار زیاد این دستگاه‌ها از سوی کاربران احتمال افزایش فروش آن نسبت به آیفون ۱۲ را به وجود می‌آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone