🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  5. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12013.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تیزر هواوی P50 قدرت تصویربرداری منحصر به فرد دوربین آن را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

تیزر جدید تبلیغاتی هواوی P50  از فناوری منحصر به فرد تصویربرداری دوربین آن خبر می‌دهد که می‌تواند رنگ‌ها را مشابه آنچه در واقعیت دیده می‌شود، ثبت کند. هواوی با بکارگیری ترکیب لنز سه گانه در ...

تیزر جدید تبلیغاتی هواوی P50  از فناوری منحصر به فرد تصویربرداری دوربین آن خبر می‌دهد که می‌تواند رنگ‌ها را مشابه آنچه در واقعیت دیده می‌شود، ثبت کند.

هواوی با بکارگیری ترکیب لنز سه گانه در نسخه استاندارد و استفاده از لنز چهارگانه در نسخه پرو شامل لنز توسعه یافته لایکا، چنین قابلیت منحصربه فردی را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فسا استان فارس - به نمایش می‌گذارد.

هواوی حدود یک هفته دیگر به صورت رسمی از سری P50 در چین رونمایی می‌کند - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فسا استان فارس - که انتظار می‌رود قابلیت‌های مرتبط با عکسبرداری و فیلمبرداری از نقاط قوت اصلی آن باشند. هواوی به تازگی در تیزری برخی از ویژگی‌های دوربین سری جدید خود را نشان داده است و اکنون نیز با انتشار تیزر جدیدی روی ثبت رنگ‌های واقعی توسط دوربین محصولات جدیدش تمرکز دارد. 

مطابق آنچه در ویدیو دیده می‌شود، دوربین سری P50 هواوی می‌تواند رنگ‌ها را مشابه با واقعیت به ثبت برساند. گزارش اخیراً منتشر شده خبر از بکارگیری دوربین با لنز سه گانه توسط هواوی می‌دهد که حسگر اصلی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فسا استان فارس - آن، IMX707 ساخت سونی است. همچنین حسگر IMX600 و لنز تله‌ فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابر، لنز اصلی را همراهی می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فسا استان فارس

اما P50 Pro به عنوان عضو پریمیوم سری محصولات جدید هواوی شناخته خواهد شد که از ترکیب - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فسا استان فارس - لنز چهارگانه در قسمت دوربین استفاده می‌کند که به حسگرهای IMX800 سونی و OVA64A ساخت Omnivision مجهز شده است و لنز پریسکوپ آن می‌تواند می‌تواند زوم ۵ برابری را فراهم کند. همچنین حسگر ToF می‌تواند به تخمین فاصله از سوژه کمک چشمگیری کند.

تیزر منتشر شده از سوی هواوی نشان می‌دهد که محصولات جدید چینی‌ها از لنزهای لایکا بهره می‌برد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فسا استان فارس - که شامل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فسا استان فارس - سری Vario Summilux با گشودگی دیافراگم بین f/1.8 تا f/3.4 می‌شود. البته سری P50 تنها با اتکا به دوربین خود توسعه نیافته است و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فسا استان فارس - از سخت‌افزار داخلی قدرتمندی مانند تراشه Kirin 9000 بهره می‌برد. بازارهای جهانی از نسخه مبتنی بر تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ ساخت کوالکام بهره می‌برند اما خبری از اتصال 5G نخواهد بود و تنها اتصال 4G در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فسا استان فارس

انتظار می‌رود که محصولات عضو سری P50 هواوی از صفحه‌ نمایش‌های بزرگی با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ بهره ببرند. همچنین احتمال مجهز شدن نسخه پرو به نمایشگر 2.5K با رزولوشن ۱۲۲۴ در ۲۶۹۸ پیکسل وجود دارد. برای اطمینان از سایر جزئیات سخت‌افزاری باید تا زمان معرفی رسمی یا کمی قبل از آن صبر کنیم. چند روز قبل در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فسا استان فارس - تصاویر درز کرده، نسخه صورتی رنگی از موبایل جدید هواوی مشاهده شد و احتمال دارد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فسا استان فارس - سایر رنگ‌های در دسترس شامل سیاه، سفید و طلایی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone