تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13092.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گوشی اقتصادی گلکسی M12 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین چهارگانه معرفی شد

سامسونگ از گوشی هوشمند اقتصادی گلکسی M12 در هند رونمایی کرد. موبایل جدید کره‌ای‌ها از نمایشگر بزرگ با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز،‌ دوربین چهارگانه و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد. گلکسی M12 از ...

سامسونگ از گوشی هوشمند اقتصادی گلکسی M12 در هند رونمایی کرد. موبایل جدید کره‌ای‌ها از نمایشگر بزرگ با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز،‌ دوربین چهارگانه و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد.

گلکسی M12 از نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS TFT LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۳ بهره می‌برد. در قلب تپنده این گوشی هوشمند، چیپست اگزینوس ۸۵۰ جای گرفته و موبایل اقتصادی جدید سامسونگ در دو نسخه با رم ۴ و ۶ گیگابایتی و  با ظرفیت حافظه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودسر استان گیلان - ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با امکان افزایش ظرفیت از طریق MicroSD تا حداکثر یک ترابایت به بازار عرضه خواهد شد. گوشی هوشمند جدید از دو سیم کارت پشتیبانی می - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودسر استان گیلان - کند و  قابلیت اتصال به شبکه 4G، وای فای  و بلوتوث 5.0 را دارد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودسر استان گیلان

به علاوه گلکسی M12 مجهز به تمام حسگرها و پورت‌های اصلی نظیر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودسر استان گیلان - هدفون ۳.۵ میلی متری، پورت Type-C، شتاب سنج، حسگر نور محیطی و سنسور مجاورت است اما مهمتر از آن قرار گرفتن اسکنر اثر انگشت درلبه دستگاه است که به مراتب از پنل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودسر استان گیلان - پشتی بهتر است.

در پنل پشتی گلکسی M12 ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ایزوسل GM2، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. در پنل جلویی دستگاه نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی جای گرفته است.

گوشی هوشمند جدید کره‌ای‌ها با رابط کاربری UI 3.0 مبتنی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودسر استان گیلان - بر اندروید ۱۱ در کنار باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵  وات در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی هوشمند جدید از ۲۸ اسفندماه در سه رنگ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودسر استان گیلان - مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه می‌شود. نسخه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه این موبایل با قیمت ۱۵۱ دلار و نسخه قدرتمندتر گلکسی M12 با بهره مندی از رم گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۹۳ دلار در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودسر استان گیلان - دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone