🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19033.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سخت‌ترین بازی‌های موبایل؛ خودتان را به چالش بکشید

تعداد بازی‌های موبایل بسیار فراوان است اما بازی‌هایی که می‌توانند بازیکن را به چالش کشیده و او را برای مدت‌ها پای بازی نگه‌ دارند خیلی زیاد نیست، چرا که بسیاری از بازی‌ها بعد از مدتی ...

تعداد بازی‌های موبایل بسیار فراوان است اما - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - بازی‌هایی که می‌توانند بازیکن را به چالش کشیده و او را برای مدت‌ها پای بازی نگه‌ دارند خیلی زیاد نیست، چرا که بسیاری از بازی‌ها بعد از مدتی دچار یکنواختی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - می‌شوند و دیگر چیز جدیدی برای ارائه کردن ندارند.

اگر شما هم طرفدار تجربه‌های جدیدی و بازی‌های سختی هستید - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - که می‌توانند چالش‌های مختلفی جلوی پایتان بگذارند در این مطلب همراه ما باشید تا نگاهی به چندتا از این بازی‌های جذاب داشته باشیم که شاید کمتر اسمشان را - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - شنیده‌اید. البته بازی‌هایی که در این لیست وجود دارند صرفا شما را در یک گیم‌پلی پر چالش قرار می‌دهند اما قرار - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - نیست آنقدر سخت و اعصاب خردکن باشند که هرگز در آن‌ها برنده نشوید.

Dead Cellsتعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان

بازی Dead Cells یکی از بهترین گزینه‌ها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - در سبک روگ لایک است که شما را در قلعه‌ای بزرگ قرار می‌دهد تا حسابی به ماجراجویی بپردازید و با دشمنانی که سر راهتان قرار می‌گیرند بجنگید. چالشی که در این بازی با آن روبرو می‌شوید همان ویژگی اصلی سبک روگ‌ لایک است که اگر بمیرید باید دوباره از اول تلاش کنید به همین دلیل بازی با سرعت زیادی جلو نمی‌رود اما در عوض مهارت شما را افزایش می‌دهد. داستان بازی با یک روایت غیرخطی و جذاب جلو می‌رود که در کنار مبارزات چشم‌نواز بازی به شما انگیزه می‌دهد چالش‌ها را یکی پس از دیگری بگذرانید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان

Dead Cells

سازنده: Playdigious قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 790.1/796 مگابایت زبان:

Out There: Ω Editionتعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان

بازی Out There: Ω Edition ایده‌ی ساده و در عین‌حال جالبی دارد که در آن بازیکن در نقش یک فضانورد ظاهر می‌شود که در فضای بی‌کران گم‌ شده و در تلاش است تا راه بازگشت به سیاره‌ی زمین را پیدا - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - کند اما فضا هم مثل طبیعت خیلی با کسانی که گم شده‌اند سر سازگاری ندارد و در این راه باید با موجودات فضایی، کمبود اکسیژن و خرابی‌های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - فضاپیما دست و پنجه نرم کنید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان

Out There: Ω Edition‏

سازنده: Mi-Clos Studio قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 287.5/105 مگابایت زبان:

Pandemic: The Board Gameتعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان

یکی از بازی‌هایی که حسابی با حال و روز فعلی ما جور در میاید، بازی Pandemic: The Board Game است که کنترل دنیا را به دست شما می‌سپارد تا جلوی شیوع بیش از حد بیماری‌ها و تبدیل شدن به پاندمی را بگیرید. مود آسان بازی خیلی چالش خاصی ندارد اما مود سخت بازی چیز دیگری است و یک حرکت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - اشتباه می‌تواند در طی یک دور بازی تمام دنیا را با یک بیماری مرگبار دست به گریبان کند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان

Pandemic: The Board Game

سازنده: Asmodee Digital قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 247.5/29 مگابایت زبان:

Rebel Inc.تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان

اگر طرفدار بازی‌های استراتژی هستید بازی Rebel Incآن  چیزی است که می‌تواند انتظاراتتان را به خوبی برآورده کند. - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - هسته‌ی گیم‌پلی این بازی با بازی قبلی شباهت فراوانی دارد اما هم از نظر گرافیک و هم جزئیات با هم تفاوت‌های زیادی دارند زیرا در  این بازی شما باید دنبا را از دست کسانی که می‌خواهند صلح را بر هم بزنند و آشوب بر پا کنند نجات بدهید. از نظر درجه‌ی سختی این بازی کمی پالش برانگیزتر است اما استراتژی‌هایی که باید در این دو بازی به کار بگیرید کاملا با هم متفاوت هستند

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان

Rebel Inc.

سازنده: Ndemic Creations LTD قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - عامل: اندروید و iOS حجم: 248.2/51 مگابایت زبان:

This War of Mineتعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان

یکی از سخت‌ترین شرایط زندگی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - واقعی پیش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - آمدن جنگ - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - است و همین موضوع یکی از جالب‌ترین بازی‌های استراتژی به نام This War of Mine را شکل داده است که در آن داستان گروهی از افراد جنگ‌زده روایت می‌شود. شما نقش یکی از این افراد را به عهده دارید و باید سعی کنید در میانه‌ی این جنگ برای خودتان سرپناه و غذا فراهم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - کنید و گاهی اوقات هم تصمیم‌های سختی بگیرید. چالشی که در این بازی وجود دارد همین تصمیماتی است که گاهی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - از نظر احساسات انسانی بسیار بی‌رحمانه هستند اما باید بین نجات دادن خودتان و دیگران یکی را - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان

This War of Mine

سازنده: 11 bit - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر تربت جام استان خراسان - studios s.a. قیمت: 13.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 620.5/21 مگابایت زبان:

این لیست به مرور زمان به‌روزرسانی می‌شود. بنابراین اگر شما هم بازی‌های چالش‌برانگیزی می‌شناسید که شایسته قرار گرفتن در این لیست هستند، آن‌ها را از ما دریغ نکنید و حتما در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone