🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  4. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43229.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات و قیمت خانواده پردازنده های Core X اینتل فاش شد

به تازگی یکی از اسلایدهای داخلی شرکت اینتل فاش شده که جزئیات خانواده پردازنده های سری Core-X آنها را فاش می سازد. در این تصویر می توان مشخصات سخت افزاری، قیمت و زمان عرضه این ...

به تازگی یکی از اسلایدهای داخلی شرکت اینتل فاش شده که جزئیات خانواده پردازنده های سری Core-X آنها را فاش می سازد. در این تصویر می توان مشخصات سخت افزاری، قیمت و زمان عرضه این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پردازنده ها را مشاهده کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

طبق اطلاعات موجود، پردازنده 12 هسته - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ای Core i9-7920X اینتل در ماه جاری - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - میلادی (آگوست) وارد بازار می شود، و سه مدل دیگر از خانواده Core i9 هم در ماه اکتبر عرضه می شوند.

حال - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بر اساس مشخصات پردازنده های نسل جدید اینتل و رقبای اصلی آنها یعنی خانواده رایزن Threadripper شرکت AMD مشخص شده، می توان نگاهی اجمالی به مشخصات و قیمت های آنها پرداخت. در جدول زیر چندین محصول از این دو شرکت با یکدیگر مقایسه شده است:

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

همان طور - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می بینید، نبرد اصلی بین مدل Ryzen Threadripper 1950X و Core i9-7960X برقرار است. هردوی آنها 16 هسته فیزیکی و 32 هسته منطقی دارند، اما سرعت پایه پردازنده AMD بیشتر بوده و 700 دلار ارزان تر است. - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - البته فرکانس کاری محصول اینتل در حالت تقویت شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و حداکثری، بالاتر از رقیبش می - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رود.

از طرفی می توان مدل Threadripper 1920X را با Core i9-7920X مقایسه کرد که تعداد هسته های مشابه و فرکانس پایه بیشتری را در ازای 400 دلار کمتر ارائه می دهد. گفتنیست در حال حاضر، شرکت AMD محصولی برای رقابت با پردازنده 18 هسته ای Core i9-7980XE اینتل برای کامپیوترهای دسکتاپ ندارد.

با توجه به این جزئیات، می توان دید که رقابتی سخت بین این دو غول تکنولوژی در حوزه کامپیوترهای دسکتاپ شکل گرفته و باید دید آیا AMD با سیاست قیمت گذاری بهتر، می تواند بازار از دست رفته اش را دوباره پس بگیرد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone