🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24426.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

پرینت سه بعدی نمونه کوچک شده از قلب انسان با استفاده از سلول های بنیادی

شرکتی به نام BIOLIFE4D که در شیکاگو آمریکا استقرار دارد و در زمینه بیوتکنولوژی فعالیت می کند روز گذشته اعلام کرد که با موفقیت توانسته نمونه کوچکی از قلب انسان را با استفاده از مواد زیستی ...

شرکتی به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - نام BIOLIFE4D که در شیکاگو آمریکا استقرار دارد و در زمینه بیوتکنولوژی فعالیت می کند روز گذشته اعلام کرد که با موفقیت توانسته نمونه کوچکی از قلب انسان را با استفاده از مواد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - زیستی پرینت سه بعدی کند. این قلب کوچک همان ساختار یک قلب کامل و بالغ را دارد و طبق اعلام شرکت سازنده اش پرینت آن را میتوان دستاوردی بسیار مهم در تولید قلب - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - انسان برای پیوند عضو دانست.

کارشناسان این شرکت قلب یاد شده را با استفاده از سلول های عضله قلب بیمار و همچنین نوعی جوهر زیستی حاوی ترکیبات ماتریکس برون یاخته ای ساختند که خواص قلب انسان را از خود نشان می دهند. البته BIOLIFE4D نخستین بار در سال ۲۰۱۸ میلادی اقدام به پرینت سه بعدی بافت قلبی انسان کرد و اوایل امسال نیز این شرکت اجزای تشکیل دهنده قلب از جمله دریچه ها و رگ های خونی  را به صورت جداگانه با استفاده از همین تکنیک ایجاد کرد.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان

این فرایند شامل برنامه ریزی مجدد سلول های سفید خونی فرد و تبدیل آنها به سلول های بنیادی پرتوان iPS بود که قادرند به انواع مختلف سلول ها از جمله - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - سلول های قلبی تبدیل شوند.

 شرکت BIOLIFE4D امیدوار است که در نهایت موفق به پرینت سه بعدی یک قلب - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - کاملا سالم و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - کاربردی با استفاده از مواد زیستی شود. به لحاظ نظری، چنین دستاوردی نیاز به اندام های اهدایی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - را کاهش داده یا به کل از بین می برد و در نتیجه از آمار مرگ و میر سالانه به خاطر نبود اعضای اهدایی در سراسر جهان می کاهد . البته BIOLIFE4D تنها شرکتی نیست که تلاش دارد این اندام ها را به صورت سه بعدی پرینت کند و پیشتر شاهد پرینت سه بعدی قلب های سیلیکونی و همچنین پرینت شبکه های عضلانی پیچیده با - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر صومعه سرا استان گیلان - استفاده از همین تکنیک بوده ایم و امید می رود که به زودی شاهد پیشرفتی قابل توجه در این زمینه باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone