🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24446.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آیفون‌های اپل برای اولین بار با شارژر سریع عرضه خواهند شد

بعد از سال‌ها شایعه و گمانه‌زنی، اپل بالاخره حداقل یکی از مدل‌های آیفون را با شارژر سریع (فست شارژ) همراه خواهد کرد. آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس اولین گوشی‌های این شرکت هستند ...

بعد از سال‌ها شایعه و گمانه‌زنی، اپل بالاخره حداقل یکی از مدل‌های آیفون را با شارژر سریع (فست شارژ) همراه خواهد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - کرد. آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس اولین گوشی‌های این شرکت هستند که به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - همراه یک شارژر 18 واتی عرضه خواهند شد.

با این حساب، اولین باری است که اپل شارژر 5 واتی قدیمی خود را از جعبه اسمارت‌فون‌هایش حذف می‌کند و البته متاسفانه آیفون 11 که قیمتی مقرون به صرفه‌تر هم دارد همچنان با همین شارژر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - 5 واتی عرضه می‌شود.

علاوه بر شارژ سریع اپل ادعا کرده که آیفون 11 پرو، 4 ساعت عمر باتری بیشتر نسبت به آیفون XS برای کاربران فراهم خواهد کرد. از آن سو باتری - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - آیفون 11 پرو مکس قرار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر قوچان استان خراسان - است 5 ساعت بیشتر از آیفون XS Max دوام داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلکش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا دور و بر هی هی قوچان سرویس کار مایکروفر هاردستون دارید.
پاسخ: بله در هی هی شهر قوچان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone