🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24434.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رسما تایید شد؛ بوگاتی شیرون سوپر اسپرت 300 پلاس تولید می شود

تقریبا یک هفته پیش بود که بوگاتی با ثبت یک رکورد خارق العاده، به اولین خودروسازی تبدیل شد که از مرز سرعت 300 مایل (482 کیلومتر) عبور می کند. در این رکوردشکنی نسخه ای ارتقا ...

تقریبا یک هفته پیش بود که بوگاتی با ثبت یک رکورد خارق - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - العاده، به اولین خودروسازی تبدیل شد که از مرز سرعت 300 مایل (482 کیلومتر) عبور می کند. - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - در این رکوردشکنی نسخه ای ارتقا یافته از شیرون توانست سرعت باورنکردنی 304.773 مایل (معادل 490.484 کیلومتر) در ساعت را در پیست اهرا-لیسن فولکس واگن ثبت کند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان

پس از این رکوردشکنی بسیاری از کارشناسان پیش بینی کردند که بوگاتی برای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - ارایه نسخه ای هیجان انگیزتر از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - شیرون دورخیز نموده و قصد دارد با ثبت رکوردی استثنایی به پیشواز معرفی آن برود.

در مراسم ویژه ای که اخیرا به منظور گرامیداشت صد و دهمین سالگرد تاسیس بوگاتی در مولشایم برگزار شده، استفان وینکلمن مدیرعامل این کمپانی رسما پیش بینی کارشناسان را تایید کرده است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان

30 دستگاه از شیرون سوپر اسپرت 300 پلاس تولید می شود

به گفته آقای وینکلمن از نسخه رکوردشکن شیرون که دارای پسوند سوپر اسپرت 300 پلاس (Super Sport 300+) است، 30 دستگاه تولید خواهد شد. هر کدام از این نسخه ها بدون احتساب مالیات قیمتی برابر با 3.5 میلیون یورو (معادل 3.89 میلیون دلار) خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان

نکته جالب توجه اینکه علی رغم قیمت بسیار بالا، در طول مراسم برگزار شده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - یکی از افراد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - متمول نسبت به خرید شیرون سوپر اسپرت 300 پلاس اقدام نموده و قرارداد مربوطه را همانجا و روی پروتوتایپ موجود امضا کرده است! با این حساب باید گفت 29 دستگاه دیگر از شیرون رکوردشکن باقی مانده است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان

حداکثر سرعت مدل های تحویلی به مشتریان در 440 کیلومتر در ساعت محدود می شود

طبق برنامه ریزی ها، تولید - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - بوگاتی شیرون سوپر اسپرت 300 پلاس از سال 2021 آغاز خواهد شد. نکته قابل تامل اینکه برخلاف پروتوتایپ رکوردشکن، - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - حداکثر سرعت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - سایر مدل ها به صورت الکترونیکی در رقم 273.4 مایل (440 کیلومتر) در ساعت محدود - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - خواهد بود. البته نشریه تاپ گیر گزارش کرده امکان سفارش میله های محافظ کابین (رول کیج) و برداشتن محدودیت سرعت برای مشتریان مورد تایید بوگاتی فراهم شده است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان

جالب اینکه به گفته آقای وینکلمن به خریداران شیرون سوپر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - اسپرت 300 اجازه داده می شود برخی مواقع به پیست اهرا-لیسن سر زده و در مسیر مستقیم 8.7 کیلومتری موجود توانمندی های خودروی خود را به چالش بکشند.

شیرون سوپر اسپرت 300 پلاس 3.5 میلیون یورو - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - قیمت دارد

همانطور - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - که پیشتر به اطلاعتان رسانده ایم، بوگاتی شیرون - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - سوپر اسپرت 300 پلاس نیروی خود را از همان موتور 8 لیتری 16 سیلندر چهار توربوی معروف دریافت می کند. قدرت این موتور که در چنتودیچی نیز به کار گرفته شده، به لطف بهینه سازی ها تقریبا صد واحد دیگر افزایش یافته و به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - 1,578 اسب بخار رسیده است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان

با توجه به این خروجی باید گفت پیش بینی تیونر هنسی مبنی بر اینکه شیرون رکوردشکن باید قدرتی در حدود 2,000  اسب بخار داشته - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - باشد، اشتباه بوده است.

در کنار ارتقای پیشرانه، در بدنه شیرون سوپر اسپرت 300 پلاس - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - نیز بازنگری شده و این ابرخودرو به لحاظ ایرودینامیکی در وضعیتی مطلوب تر از نسخه استاندارد قرار دارد. بیشترین تغییرات ایرودینامیکی در عقب خودرو رخ داده، جایی که با حذف باله - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - عقب، 25 - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - سانتی متر به طول بدنه افزوده شده است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان

آنطور که آقای وینکلمن در مراسم مذکور گفته، شیرون سوپر اسپرت 300 پلاس از رینگ های منیزیمی و بدنه ای با فیبرکربن خام بهره می برد. رنگ نارنجی هم که در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - مدل پروتوتایپ وجود دارد، قابل شخصی سازی بوده و خریداران می توانند رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان

پس از شیرون سوپر اسپرت 300 پلاس، بوگاتی دیگر به دنبال شکستن رکورد سرعت نخواهد بود

احتمالا می دانید پروتوتایپی که برای رکوردشکنی استفاده شد، یک صندلی داشت و کابین آن با میله های مقاوم محافظت شده بود. اما مدل هایی از شیرون سوپر اسپرت 300 پلاس که به مشتریان تحویل داده می شوند، به دو صندلی مجهز شده و در حالت استاندارد در آنها خبری از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - میله های محافظ نخواهد بود.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان

گفتنی است با توجه به تصمیم بوگاتی مبنی بر تولید 30 دستگاه از شیرون رکوردشکن، این خودرو رسما عنوان دار سریع ترین اتومبیل تولیدی جهان خواهد بود. پیش از این و اوایل امسال نسخه تقویت شده از فورد GT توانسته بود به سرعت 300.4 مایل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - (483.4 کیلومتر) در ساعت دست پیدا کند، اما به دلیل عدم عرضه نمونه های بیشتر، عنوان مذکور به این خودروی آمریکایی اعطا نشد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان

آقای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - وینکلمن چندی پیش با انتشار ویدیویی خبر داد که - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - بوگاتی دیگر به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - دنبال شکستن رکورد سرعت نخواهد بود. بنابراین به احتمال زیاد شرکت هایی چون کوئنیگزگ، هنسی و SSC North America - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تویسرکان استان همدان - در آینده نزدیک این رکورد را از چنگ بوگاتی بیرون خواهند کشید.

در پایان شما مخاطبین گرامی را به تماشای گالری تصاویر رسمی شیرون سوپر اسپرت 300 پلاس که توسط بوگاتی منتشر شده، دعوت می کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone