🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24444.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گوشی فیرفون 3 امتیاز کامل را در تست تعمیرپذیری iFixit کسب کرد

گوشی فیرفون 3 (Fairphone 3) اوایل شهریور معرفی شد و سازنده مدعی شده بود طراحی ماژولار آن باعث شده تا تعمیر کردن آن فوق العاده آسان باشد. حال سایت iFixit این گوشی را کالبدشکافی کرده ...

گوشی فیرفون 3 (Fairphone 3) اوایل شهریور معرفی شد و سازنده مدعی شده بود - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - طراحی ماژولار آن باعث شده تا تعمیر کردن آن فوق العاده آسان باشد. حال سایت iFixit این گوشی را کالبدشکافی کرده تا ببیند ادعای سازنده تا چه حد واقعیت داشته است.

کارشناسان سایت iFixit می گویند باز کردن فیرفون 3 به راحتی انجام می شود و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - طراحی ماژولار آن حتی از فیرفون های قبلی هم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - بهتر انجام شده. این طراحی باعث شده تا باز کردن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - قطعات و دوباره کنار هم قرار دادن آنها به راحتی انجام گیرد.

کارشناسان سایت مذکور هنگام کالبدشکافی فیرفون 3 حتی یکبار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - هم از لغت «چسب» استفاده نکردند و در ده مرحله تمامی اجزای گوشی را از هم باز کردند که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - نشان می دهد ادعای سازندگان فیرفون 3 پوچ نبوده است. به همین دلیل فیرفون 3 موفق شد امتیاز کامل 10 از 10 را از سایت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - iFixit در تعمیرپذیری کسب کند.

فیرفون 3 به دلایل زیر موفق به کسب نمره کامل شد:

  • نمایشگر و باتری بدون ابزار خاص و تنها با یک پیچ گوشتی چهارسو قابل جدا شدن هستند
  • علائم و نشانه های روی ماژول ها و درون گوشی عمل باز و بسته کردن قطعات را راحت کرده است
  • تعویض کامل ماژول ها بدون دردسر صورت می گیرد و حتی می توان قطعات درون آنها را نیز با پیچ گوشتی تورکس عوض کرد
  • راهنمای تعویض قطعه ها و همچنین قطعات یدکی در وب سایت سازنده موجودند
  • بسیاری از قسمت های درون ماژول ها قابلیت تعویض داشته و فقط بعضی از آنها لحیم شده اند

فیرفون 3 توسط شرکت هلندی فیرفون ساخته شده و از نمایشگر 5.65 اینچی Full HD، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 632، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - 64 - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - گیگابایتی بهره می برد. ماژول دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - است. این گوشی از باتری 3060 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

از دیگر قابلیت های گوشی فیرفون 3 می توان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - به پشتیبانی از کارت حافظه microSD، گواهینامه IP54، پشتیبانی از شارژ سریع، حسگر اثر انگشت و جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد. روی این گوشی ماژولار و دوست دار محیط برچسب قیمت 500 دلاری خورده و بعید است کاربران با این قیمت بالا، پرچمداران قدرتمند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پاوه استان کردستان - سازندگانی همچون شیائومی را رها کرده و سراغ این گوشی بیایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone