تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24410.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل اپلیکیشن Research را برای تحقیقات در مورد قلب و سلامت زنان معرفی کرد

اپل در جریان رویداد امشب از اپلیکیشن اپل ریسرچ (Apple Research) برای آیفون و اپل واچ رونمایی کرد. کاربران به کمک این اپ می توانند اطلاعات سلامتی خود را با سازمان ها و موسسات تحقیقاتی ...

اپل در جریان رویداد امشب از اپلیکیشن اپل ریسرچ (Apple Research) برای آیفون و اپل واچ رونمایی کرد. کاربران به کمک این اپ می توانند اطلاعات سلامتی خود را با سازمان ها و موسسات تحقیقاتی بزرگ به اشتراک بگذارند.

این اپلیکیشن دارای سه بخش است:

  • Apple Hearing Study : به منظور بررسی اثرات مخرب صداهای بلند در طولانی مدت که با دانشگاه میشیگان و سازمان بهداشت جهانی به اشتراک گذاشته می شود.
  • Apple Women’s Health Study : بررسی ارتباط قاعدگی زنان و احتمال مبتلا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شدن به پوکی استخوان. داده ها به دانشگاه هاروارد و موسسه ملی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سلامت ارسال می شوند.
  • Apple Heart and Movement Study : تحقیق در مورد ارتباط - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فعالیت فیزیکی با سلامت قلب. اطلاعات این دسته بندی با انجمن قلب آمریکا و بیمارستان بریگهام و زنان به اشتراک گذاشته می شود.

کاربرانی که اپل واچ دارند اواخر سال جاری میلادی می توانند - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کمک اپلیکیشن ریسرچ در برنامه های مذکور شرکت کنند. اپل تاکید کرده شرکت در این برنامه داوطلبانه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone