🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24418.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مدیر مایکروسافت: ترامپ دلایل کافی برای ممنوعیت هواوی ندارد

مدیر مایکروسافت در مصاحبه ای با بلومبرگ در مورد تحریم هواوی صحبت کرد و گفت که دولت ترامپ اسناد کافی مبنی بر خطرناک بودن تجهیزات هواوی برای امنیت ملی آمریکا در اختیار ندارد. «برد اسمیت» ...

مدیر مایکروسافت در مصاحبه ای با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران - بلومبرگ در مورد تحریم هواوی صحبت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران - کرد و گفت که دولت ترامپ اسناد کافی مبنی بر خطرناک بودن تجهیزات هواوی برای امنیت ملی آمریکا در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران - اختیار ندارد.

«برد اسمیت» (Brad Smith) می گوید وقتی از قانونگذاران آمریکایی پرسیده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران - تا علت تحریم هواوی و دلایل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران - خطرناک بودن این شرکت را برای امنیت آمریکا شرح دهند، توضیح قانع کننده ای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران - به او نداده اند:

«وقتی از دولتمردان در مورد علت ممنوعیت هواوی سوال می کنیم اغلب اوقات جوابی که به ما می - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران - دهند این است که اگر آنچه را که ما می دانیم شما هم می دانستید، به ما حق می دادید تا محصولات هواوی را ممنوع اعلام کنیم. ما هم در جواب می گوییم - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران - خب اسنادی که این ادعا را ثابت می کنند به ما نشان دهید تا خودمان تصمیم بگیریم.»

هواوی یکی از بزرگ ترین مشتریان مایکروسافت محسوب شده و لپ تاپ های ساخت این کمپانی از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران - سیستم عامل ویندوز بهره می برند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران

وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا کمپانی هواوی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران - را پس از فرمان اجرایی ترامپ در ماه مه سال جاری میلادی در لیست سیاه قرار داد. دلیل این تصمیم نگرانی های امنیتی در مورد احتمال ارتباط داشتن - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران - هواوی با دولت چین عنوان شد. این تصمیم پیامدهای منفی بسیاری برای ایالات - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران - متحده داشته و در یکی از آخرین موارد حدود 600 نفر از کارکنان این شرکت در آمریکا بیکار شدند.

رییس جمهور آمریکا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران - خرداد ماه امسال در یک کنفرانس خبری از یک طرف هواوی را خیلی خطرناک و از طرف دیگر آن را جزوی از توافق تجاری احتمالی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران - آمریکا با چین معرفی کرد. - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شهسوار استان مازندران - او با این سخنان متناقض باعث سردرگمی مردم شد و اعتبار نهادهای امنیتی این کشور را زیر سوال برد.

کاخ سفید و هواوی تاکنون بیانیه ای در این رابطه منتشر نکرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone