🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24432.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ابزار آنلاین اپل برای سفارشی سازی اپل واچ سری 5 راه اندازی شد

روز گذشته و همزمان با رویداد معرفی خانواده آیفون 11 و اپل واچ سری 5، اپل از سامانه ای به نام اپل واچ استودیو رونمایی کرد؛ راهی برای ترکیب و ست کردن بدنه ساعت هوشمند ...

روز گذشته و همزمان با رویداد معرفی خانواده آیفون 11 و اپل واچ سری 5، اپل از سامانه ای به نام اپل واچ استودیو رونمایی کرد؛ راهی برای ترکیب و ست کردن بدنه ساعت هوشمند خود با بندهای مختلف طراحی  شده برای آن پیش از سفارش اپل واچ سری ۵. این امکان از همین حالا در وبسایت اپل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر زرین شهر استان اصفهان - و همچنین اپ اپل استور فراهم است و در آینده نزدیک به خرده فروشی های این شرکت نیز می آید.

پیشتر امکان سفارشی سازی اپل واچ صرفا با انتخاب از میان چند گزینه که اپل برای بدنه و بند این ساعت هوشمند در نظر گرفته بود میسر بود ضمن اینکه کاربران میتوانستند بعد از خرید، بندهای آن را تعویض نمایند. اپل در واقع ترکیب های مختلفی از بند و بدنه را برای این پوشیدنی هوشمند به مشتریانش - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر زرین شهر استان اصفهان - ارائه می کرد اما اگر به فرض مثال دوست داشتید بدنه ساخته شده از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر زرین شهر استان اصفهان - فولاد ضد زنگ را همراه با نوع خاصی از بند مدنظرتان داشته باشید باید آنها را به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر زرین شهر استان اصفهان - صورت جداگانه خریداری می - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر زرین شهر استان اصفهان - کردید که حالا به لطف اپل واچ استودیو این مشکل رفع شده است.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر زرین شهر استان اصفهان

علاوه بر این، به لطف این قابلیت امکانی برای کاربران اپل واچ فراهم شده که بعد از ترکیب کردن بندها با بدنه های مختلف شکل و شمای کلی از محصول نهایی را به صورت آنلاین مشاهده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر زرین شهر استان اصفهان - نمایند.

بعد از نهایی شدن انتخاب ها صرفا با کلیک روی دکمه I'm done در صفحه، نتیجه کار را تایید خواهید کرد و بعد میتوانید ابعاد بدنه و نوع - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر زرین شهر استان اصفهان - ساعت را مشخص نماید (مثلا مدل پشتیبانی کننده از ارتباط سلولار یا غیره). اگر هم نمیخواهید از اپل واچ استودیو استفاده نمایید اپل همچنان مجموعه های انتخابی خود برای ترکیب بدنه و بند را دارد که میتوانید از میان آنها گزینه مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

نکته قابل توجه اینکه به نظر می رسد اپل واچ استودیو تنها امکان سفارشی سازی اپل واچ سری 5 را به کاربران می دهد و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر زرین شهر استان اصفهان - برای مثال نمی توانید برای سفارشی سازی سری ۳ از آن استفاده نمایید. از طرفی اپل واچ استودیو صرفا در برخی کشورهای دنیا فراهم است و مردم در همه مناطق نمی توانند از آن استفاده نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone