🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24414.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل آرکید با قیمت ۴.۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت

اپل در مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید که هم اکنون در حال برگزاریست، ابتدا به ویژگی‌های اپل آرکید پرداخته است. این کمپانی برای اپل آرکید با شرکت‌های بزرگی مثل کونامی، کپ‌کام و آناپورنا همکاری کرده ...

اپل در مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید که هم اکنون در حال برگزاریست، ابتدا به - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - ویژگی‌های اپل آرکید پرداخته است. این کمپانی برای اپل آرکید با شرکت‌های بزرگی مثل کونامی، کپ‌کام و آناپورنا همکاری کرده و قصد دارد تا پلتفرم iOS را به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازی تبدیل کند.

سرویس - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - جدید اپل یک تب مجزا در اپ استور برای خود خواهد داشت. اپل برای سرویس اشتراک بازی خود بیش از ۵۰۰ میلیون دلار هزینه کرده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - است تا بازی‌های این سرویس روی پلتفرم‌های دیگر در دسترس قرار نگیرند. بازی‌های اپل آرکید به صورت انحصاری بر روی پلتفرم‌های iOS، iPadOS و tvOS برای دانلود قرار خواهد گرفت.

از بازی‌های معرفی شده می‌توان به بازی معروف فراگر (Frogger) - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - اشاره کرد که - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - کونامی نسخه مخصوص آن را فقط برای اپل آرکید آماده کرده و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است. دیگر بازی معرفی شده از شرکت کپ‌کام بازی Shinsekai است که شخصیت اصلی داستان آب در دنیای زیر آب باید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - به ماجراجویی بپردازد.

اپل آرکید از ۱۹ سپتامبر با بیش از ۱۰۰ بازی با قیمت ۴.۹۹ دلار (ماهانه) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین اپل سرویس اپل آرکید را یک ماه به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone