🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24430.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تغییر الگوریتم های اپ استور بعد از نمایش هدفمند اپ های اپل در نتایج جستجو

طبق گزارشی که نیویورک تایمز منتشر کرده اپ استور iOS اپل تا همین چندین وقت پیش که الگوریتم هایش تغییر کرد، در نتایج جستجو اپ های توسعه یافته توسط اپل را در جایگاه بالاتری نسبت ...

طبق گزارشی که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرخرود استان مازندران - نیویورک تایمز منتشر کرده اپ استور iOS اپل تا همین چندین وقت پیش که الگوریتم هایش تغییر کرد، در نتایج جستجو اپ های توسعه یافته توسط اپل را در جایگاه بالاتری نسبت به دیگر اپلیکیشن های ساخته شده توسط شرکت های ثالث نشان می داد.

نشریه تایمز از چند سال پیش بررسی نتایج جستجوی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرخرود استان مازندران - اپل استور را برای عباراتی نظیر Music و Podcasts آغاز - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرخرود استان مازندران - کرد و دریافت که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرخرود استان مازندران - اپل به صورت مستمر کاربران را به سمت تعدادی از اپلیکیشن های خود هدایت می - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرخرود استان مازندران - کند و حتی نتایج نامرتبطی نظیر Compass و Find My Friends را بالاتر از محصولات توسعه دهنده های ثالث نمایش می دهد.

وال استریت ژورنال نیز چند ماه پیش بررسی مشابهی روی نتایج سرچ اپ استور انجام داد و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرخرود استان مازندران - در نهایت نیز اینطور نتیجه گرفت که اپ های اپل به شکلی واضح نسبت به اپ های دیگر دارای برتری برای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرخرود استان مازندران - نمایش داده شدن هستند.

فیل شیلر معاون تیم کوک و فردی که مستقیما بر اپ استور نظارت می کند در مصاحبه ای که پیرامون همین موضوع ترتیب داده شده بود اعلام داشت:

نحوه سرچ در اپل استور به  شکلی طراحی نشده که که تعمدا کاربران را ترغیب به دانلود اپ های خود شرکت کند. ما در واقع نتایج را برحسب چیزی نشان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرخرود استان مازندران - می دهیم که باور داریم کاربران می خواهند.

اما این تصور که کاربران با سرچ عبارت Music در اپ استور بخواهند iTunes Remote  یا Clips را قبل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرخرود استان مازندران - از اسپاتیفای یا پاندورا ببینند چندان منطقی به نظر نمی رسد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرخرود استان مازندران

البته اینکه در زمان سرچ موضوعات مختلف در اپ استور اپلیکیشن های اختصاصی اپل شانس بیشتری برای نمایش پیدا می کنند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرخرود استان مازندران - دلیل دیگری هم دارد و آن الگوریتمی است که اپ های ارائه شده از یک توسعه دهنده را در قالب یک گروه واحد در نتایج نمایش می داد. - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرخرود استان مازندران - از آنجایی که اپ های اپل نام هایی ابتدایی و ساده نظیر پادکست یا موزیک دارند، الگوریتم یاد شده نیز آنها را بالاتر از بقیه نشان می داد و سپس تعداد دیگری از گزینه های غیرمرتبط به عبارت سرچ که آنها نیز از محصولات اپل بودند را نمایش می داد.

اسپاتیفای در برهه ای به خاطر این تاکتیک از اپل شکایت کرد

در ماه جولای و درست بعد از آنکه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرخرود استان مازندران - اسپاتیفای از تاکتیک های اپل برای برتری جویی نسبت به آن شکایت کرد، این شرکت نیز تغییراتی را در الگوریتم مذکور ایجاد نمود تا نتایج را دقیق تر نمایش - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرخرود استان مازندران - دهد و کمتر شاهد معرفی اپ های غیرممکن در آنها باشیم.

سرانجام بعد از ماه ها بی توجهی، اپل این الگوریتم را که حالا برای نمایش نتایج ۴۲ فاکتور مختلف را مدنظر قرار می دهد تغییر داد. ارتباط داشتن نتایج جستجو به موضوع سرچ شده، رتبه خود اپلیکیشن و محبوبیت آن براساس تعداد دانلودها و کلیک های کاربران حالا از جمله فاکتورهای اصلی اپل برای نمایش نتایج جستجو در اپ استور است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone