تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24411.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آیفون 11 با دوربین دوگانه معرفی شد

آیفون ۱۱ به عنوان نسخه جدید مدل XR از دوربین دوگانه و قدرتمندترین چیپست دنیای موبایل بهره می برد. استقبال چشمگیر خریداران از آیفون XR باعث شد اپل توسعه سری دوم این محصولات را هم ...

آیفون ۱۱ به عنوان نسخه جدید مدل XR از دوربین دوگانه و قدرتمندترین چیپست دنیای موبایل بهره می برد.

استقبال چشمگیر خریداران از آیفون XR باعث - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شد اپل توسعه سری دوم این - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - محصولات را هم در دستور کار قرار دهد. همانند نسل قبل این گوشی هم از چیپستی مشابه برادران بزرگتر خود برخوردار است اما برای کاهش قیمت نهایی قید برخی ویژگی ها در آن زده شده است.

چیست به کار رفته در آیفون ۱۱ مشابه دو مدل دیگر A13 بایونیک است که بر اساس لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید شده و اپل از آن با عنوان تراشه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مجهز به سریعترین پردازنده و پردازشگر گرافیکی در دنیای موبایل نام می برد. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کنار این چیپست ۴ گیگابایت رم و ۶۴، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - حافظه داخلی قرار گرفته است.

این گوشی به نمایشگر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ۶.۱ اینچی رتینای مایع یا - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - همان IPS LCD با رزولوشن ۱۷۹۲ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در ۸۲۸ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به ۹ مجهز شده که ۷۹ درصد پنل جلویی را اشغال کرده و بریدگی فوقانی آن میزبان دوربین سلفی و Face ID است.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان

حفاظت از نمایشگر و پنل شیشه ای پشتی بر عهده روکشی است که در جریان رونمایی تعریف و تمجید زیادی از آن به زبان آورده شد. پوشش اولفوبیک این نمایشگر باعث کاهش لکه‌های انگشت و انعکاس نور خواهد شد. در مجموع طراحی آیفون ۱۱ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با مدل سال گذشته تفاوت چندانی ندارد و بزرگترین تغییر به دوربین - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آن برمی گردد.

ماژول تصویربرداری برخلاف آیفون XR دوگانه بوده و از دوربین های ۱۲ مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم f/1.8 و ۱۲ مگاپیکسلی الترا واید با اپرچر f/2.4 و میدان دید ۱۲۰ درجه ای تشکیل شده. یکی از مهمترین ویژگی های این - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دوربین در کنار زوم اپتیکال ۲ برابری، پشتیبانی از قابلیت نایت مود است که کیفیت تصویر در محیط های کم نور را تا حد زیادی ارتقا می دهد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان

کیفیت فیلمبرداری - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را می توان روی رزولوشن 4K با نرخ ۶۰ فریم یا 1080p با نرخ‌های متغیر از جمله ۱۲۰ فریم در ثانیه قرار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - داد. قابلیت های تصویربرداری اسلوموشن و تایم لپس هم به قوت خود باقی هستند و همچنین حین فیلمبرداری می توانید بین هریک از این دوربین ها سوییچ کنید.

ماژول سلفی هم شامل دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید با اپرچر f/2.2 و سنسور TOF سه بعدی است. این پیکربندی علاوه بر فیلمبرداری 4K با - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نرخ ۶۰ فریم، قادر به ثبت تصاویر سلفی اسلوموشن است که اپل از آن با عنوان اسلوفی (Slofie) نام می برد. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این شرکت با انجام بهینه سازی‌هایی کارایی Face ID را هم نسبت به نسل قبل بهبود بخشیده است.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان

به گفته کمپانی سازنده شارژدهی باتری ۳۱۱۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی نسبت به نسل قبل بیشتر خواهد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بود. آیفون ۱۱ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از شارژ سریع ۱۸ واتی و شارژ بی سیم Qi پشتیبانی کرده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و قابلیت تامین شارژ دیگر دستگاه ها به صورت بی سیم را نیز دارد.

از دیگر ویژگی های این موبایل باید به پشتیبانی از صدای دالبی اتموس و استاندارد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مقاومت IP68 اشاره کرد که به معنی ایستادگی در برابر نفوذ آب تا عمق ۲ متری است. رنگ های متنوع - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مدل قبلی هم بازخوردهای مثبتی به همراه داشته و از اینرو کمپانی کوپرتینویی آیفون ۱۱ را در رنگ های بنفش، سفید، سبز، زرد، مشکی و قرمز عرضه خواهد کرد.

اپل برای جلب خریداران بیشتر قیمت ۶۹۹ دلاری را برای آیفون ۱۱ در نظر گرفته که ۵۰ دلار از آیفون XR در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سال گذشته کمتر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است. پیش فروش آیفون ۱۱ از ۳ روز دیگر شروع شده و از ۲۹ شهریور هم به دست خریداران - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلپسند نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا شما دستگرد قداده خمینی شهر تعمیرات دارید
پاسخ: بله در دستگرد قداده شهر خمینی شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone