🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24424.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از سریع ترین شارژر بیسیم تلفن هوشمند رونمایی کرد

شیائومی از سریع ترین شارژر بیسیم تلفن همراه خود به نام Mi Charge Turbo با قدرت 30 وات رونمایی کرد. سازنده چینی می گوید شارژر مذکور باتری 4000 میلی آمپر ساعتی پرچمدار این سازنده یعنی می ...

شیائومی از سریع ترین شارژر بیسیم تلفن همراه خود به نام Mi Charge Turbo با قدرت 30 - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل - وات رونمایی کرد.

سازنده چینی می گوید شارژر مذکور باتری 4000 میلی آمپر ساعتی پرچمدار این سازنده یعنی می 9 پرو 5G را زیر نیم ساعت تا 50 درصد شارژ کرده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل - و در مدت زمان 70 دقیقه آن را به طور کامل شارژ می کند.

در این شارژر یک سیم پیچ پنج لایه نانوکریستالی با بازده تبدیل انرژی 98 درصدی به کار رفته که منجر به فعالیت دستگاه در دمای بهینه می شود. همچنین این شارژر از فن هایی برخوردار است که گوشی را حین شارژ خنک می کنند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل

البته اعداد و ارقام ذکر شده روی کاغذ هستند و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل - در دنیای واقعی عوامل مختلفی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل - از جمله افت عملکرد به دلیل گرما (Throttling) می توانند زمان شارژ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل - را بیشتر کنند. اما با این وجود تکنولوژی Mi Charge Turbo با سرعت بالایی گوشی را شارژ می کند.

به عنوان مقایسه گوشی می 9 از شارژ سریع بیسیم 20 - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل - واتی بهره مند بوده و باتری 3300 - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل - میلی آمپر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل - ساعتی آن در مدت نیم ساعت فقط 30 درصد شارژ می - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل - شود.

پرچمدار می 9 - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل - پرو 5G برای اولین بار از شارژر بیسیم 30 واتی بهره مند خواهد شد. البته هنوز معلوم نیست شارژر درون جعبه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل - این گوشی قرار می گیرد یا اینکه باید همانند گوشی می 9 آن را جداگانه خرید. می 9 پرو از شارژ معکوس 10 واتی هم برخوردار است. هنوز از تاریخ عرضه آن اخباری منتشر نشده است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل

شیائومی تلاش زیادی برای جلو راندن تکنولوژی شارژ سریع می - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل - کند. این شرکت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر اردبیل استان اردبیل - فروردین ماه امسال فناوری شارژ 100 واتی خود را آزمایش کرد. فناوری شارژ بیسیم 40 واتی نیز توسط این شرکت در حال توسعه بوده و هم اکنون مراحل آزمایشی را پشت سر می گذارد.

احتمالاً پرچمداران این سازنده که اوایل سال آینده میلادی به بازار عرضه می شوند از فناوری شارژ بیسیم 40 واتی برخوردار خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone