تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24168.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

پیدا کردن جسد مفقود شده پس از ۲۲ سال به کمک گوگل مپس

به کمک گوگل مپس بقایای یک خودرو که سرنشین آن ۲۲ سال پیش مفقود شده بود، در یک دریاچه در فلوریدا پیدا شد. بدن ویلیام مولد که سال ۱۹۹۷ مفقود شده بود در ماشین غرق ...

به کمک گوگل مپس بقایای یک خودرو که سرنشین آن ۲۲ سال پیش مفقود شده بود، در یک دریاچه در فلوریدا پیدا شد.

بدن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل - ویلیام مولد که سال ۱۹۹۷ مفقود شده بود در ماشین غرق شده در دریاچه‌ای پیدا شده است. به گفته کلانتر محله ولینگتون فلوریدا، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل - پس از برقراری فردی به نام «بری فی» تماس با اداره پلیس، مقامات به دریاچه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل - رفته و با ماشین زرد رنگی مواجه شدند که شامل اسکلت آقای مولد بوده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل - است. به گزارش پلیس محلی، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل - ماشین پیدا شده به شدت زنگ زده و کاملا مشخص بوده که سال‌ها زیر آب غرق شده است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل

ابتدا یکی از همسایگان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل - آقای بری فی، وی را از وجود ماشین غرق شده آگاه ساخته بود. به گفته‌ همسایه آقای فی، ماشین زرد رنگ به خوبی از طریق گوگل مپس قابل رویت بوده است. اما آقای فی برای اطمینان از صحت این موضوع، از دوست خود کمک گرفته - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل - و با پهپاد او، عکسی از بالای دریاچه گرفته تا خود ماشین زرد رنگ را رویت کند.

بر اساس گزارشات پلیس، فرد پیدا شده همان آقای ویلیام مولد است - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل - که آخرین بار ۲۲ سال پیش در آن محله دیده شده بود. بر اساس داده‌های پلیس، محله ولینگتون در سال ۱۹۹۷ در حال ساخت بوده و به صورت امروزی، محله‌ای پر رفت و آمد نبوده است. ویلیام مولد ۲۲ سال پیش در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل - این منطقه در یک کلوب شبانه دیده شده بود و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل - قبل از مفقود شدن، همسر خود را از آخرین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل - موقعیت مکانیش مطلع کرده بود.

نکته - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل - جالب اما معلوم بودن ماشین زرد رنگ از سال ۲۰۰۷ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل - است، اما تا روز ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ کسی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل - به آن اهمیتی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل - نمی‌داده تا آقای مولد که ۲۲ سال پیش در اثر سانحه‌ای نامعلوم مفقود شده بود، بالاخره پیدا شود.

مقامات دلیلی برای مفقودی وی ارائه نداده‌اند و می‌گویند تنها چیزی که اهمیت دارد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خلخال استان اردبیل - پیدا شدن جسد فردی است که ۲۲ سال پیش ناپدید شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هورتاش نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر تعمیرگاه شما طرفای نصیری یری خلخال تعمیر یخچال الکترو لوکس انجام میده؟
پاسخ: بله در نصیری یری شهر خلخال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر زرگیسو نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
رفقا به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone