🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  3. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36799.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

حمله سایبری به سیستم های المپیک زمستانی 2018؛ روسیه اتهام دست داشتن را رد می کند

مقامات رسمی برگزار کننده المپیک زمستانی پیونگ چانگ کره جنوبی خبر از حمله سایبری در 20 بهمن ماه به سیستم های خود در مراسم افتتاحیه این رویداد داده اند. برخی خبر از دست داشتن روسیه ...

مقامات رسمی برگزار کننده المپیک زمستانی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پیونگ چانگ کره جنوبی خبر از حمله سایبری در 20 بهمن ماه به سیستم های خود در مراسم افتتاحیه این رویداد داده اند. برخی خبر از دست داشتن روسیه در این اتفاق می دهند.

به گفته خبرگزاری رویترز مقامات رسمی این رویداد اعلام کرده اند هنگامی که ورزشکاران در حال رژه رفتن بودند، سرویس های مرتبط با - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اینترنت و تلویزیون در معرض خطر قرار گرفته اند. البته به گفته «سانگ بایک-یو»، سخنگوی کمیته سازماندهی پیونگ چانگ در حال حاضر تمام مشکلات حل شده اند. به گفته منابعی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که هویت شان فاش - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نشده، حملات مذکور بخش های حیاتی سیستم ها را هدف قرار نداده بودند.

«مارک آدامز» سخنگوی کمیته بین المللی المپیک در این مورد اعلام کرده که سیستم ها امن هستند. او همچنین افزوده قرار نیست در مورد این مشکل اظهار نظر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - (از سوی کمیته المپیک) صورت گیرد. هنگامی که از او سوال شد چه کسی در پشت این حملات است، آدامز پاسخ داد که در دقیقاً نمی داند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان
حضور نیروهای پلیس ویژه کره جنوبی در تمرین های ضد تروریسم در پیونگ چانگ پیش از برگزاری المپیک زمستانی. به نظر می رسد مسئولان کره جنوبی از قبل در حال آماده شدن برای مخاطرات احتمالی بوده اند.

به دنبال اعلام دوپینگ کردن برخی از - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ورزشکاران روسیه در المپیک سال 2016 برزیل، این کشور از حضور در المپیک زمستانی پیونگ چانگ منع شد. پس از این اتفاق در ژانویه سال جاری، یعنی مدتی قبل از شروع المپیک زمستانی، محققان امنیت سایبری مدارکی یافت بودند که نشان از قصد روسیه برای حملات سایبری (تلافی جویانه) به سازمان های المپیک و مبارزه با دوپینگ را می داد. در پی رویداد هک اخیر وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرده:

ما مطلع هستیم که رسانه های غربی قصد انجام تحقیقات ساختگی تحت عنوان «ردپای روس ها» در حملات هکی منابع اطلاعاتی مرتبط با میزبانی بازی های المپیک زمستانی در جمهوری کره [جنوبی] را دارند. البته هیچ مدرکی [از سوی رسانه های غربی] برای ارائه به جهانیان یافت نشده.

لازم به ذکر است که مکان برگزاری این رویداد ورزشی تنها حدود 80 کیلومتر از مرز بین دو کشور کره فاصله دارد؛ دو کشوری که از لحاظ فنی هنوز در شرایط جنگی با یکدیگر به سر می برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone