🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  5. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29376.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

تعطیلی دولت ایالات متحده تعمیر تلسکوپ فضایی هابل را به تعویق انداخت

تلسکوپ فضایی هابل بار دیگر با مشکل مواجه شده و این بار یکی از چهار دوربین اصلی آن به دلیل یک نقص فنی، به صورت خودکار فعالیت خود را متوقف کرده است. هرچند هابل همچنان ...

تلسکوپ فضایی هابل بار دیگر با مشکل مواجه شده و این بار یکی از چهار دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - اصلی آن به دلیل یک نقص فنی، به صورت خودکار فعالیت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - خود را متوقف کرده است.

هرچند هابل همچنان به جست و جو در فضا و ثبت تصاویر خیره کننده ادامه خواهد داد، اما سازمان هوافضای ناسا به دلیل تعطیلی دولت ایالات متحده قادر به زمانبندی درست تعمیر تلسکوپ فضایی هابل نیست.

تعطیلی 20 روزه دولت ایالات متحده برنامه ریزی برای تعمیر دوربین هابل را با مشکل مواجه کرده است

بخشی که دچار مشکل شده، دوربین دید عریض شماره 3 هابل است که در سال 2009 روی آن نصب شد و تا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - کنون در ثبت بسیاری از تصاویر شگفت انگیز فضایی سهیم بوده. جالب است بدانید که در ماه های اخیر این دومین باری است که تلسکوپ فضایی هابل به مشکل برخورده و پیش از این به دلیل از کار افتادن شتاب سنج، امکان چرخش را از دست داده بود.

البته مهندسین ناسا با انجام مانورهای سنگین، توانستند انسداد ایجاد شده در مایع - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - غلیظ احاطه کننده شتاب سنج را برطرف کنند اما مشکل جدید، احتمالاً به این راحتی حل نخواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان

ایراد به وجود آمده در دوربین شماره 3 هابل به احتمال زیاد عامل خارجی داشته که برای تحقیق درباره آن، باید تیم ویژه ای تشکیل شود؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - اما مسئله اصلی تعطیلی دولت ایالات متحده است که حالا به بیستمین روز خود رسیده و به خاطر آن، بخش قابل توجهی از کارمندان ناسا حق حضور در سازمان را نخواهند داشت.

ناسا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - در حال حاضر تنها با بخش کوچکی از کارکنان خود به فعالیت ادامه می دهد و مدیران این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - سازمان در حال بررسی امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - حل مشکل با استفاده از همین کارمندان هستند.

گفتنی است علی رغم خاموش بودن دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - شماره 3 هابل، - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - فعالیت های علمی-پژوهشی این تلسکوپ فضایی ادامه خواهد یافت و محققان با استفاده از سه دوربین دیگر به کند و کاو در فضا خواهند پرداخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone