🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: جرقه زن وظیفه دارد فعالیت خود را قبل از رها سازی گاز، توسط شیر برقی گاز شروع کنند.
  3. سوال: پمپ سیرکولاتور یا سیرکولاسیون چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
  4. سوال: شیر اطمینان پکیج چیست؟
    پاسخ: شیر اطمینان قظعه ایمنی برای کنترل ورود و خروج آب می باشدو
  5. سوال: نشتی آب در پکیج به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی و پوسیدگی لوله ها از این عوامل می تواند باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29371.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

زوتاک از دو کامپیوتر گیمینگ با کارت گرافیک RTX رونمایی کرد

شرکت زوتاک تولیدکننده کامپیوتر و لوازم جانبی گیمینگ، به تازگی از در نمایشگاه CES از دو محصول جدید رونمایی کرده که اندکی با رایانه باریک قبلی این شرکت متفاوت هستند. [digipullqoute place="right"]مِک مینی در رنگ ...

شرکت زوتاک تولیدکننده کامپیوتر و لوازم جانبی گیمینگ، به تازگی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان - از در نمایشگاه CES از دو محصول جدید رونمایی کرده که اندکی با رایانه باریک قبلی این شرکت متفاوت هستند.

مِک مینی در رنگ های متنوع عرضه خواهد شد

Mek Mini کامپیوتر کوچک زوتاک است - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان - که با 26 سانتیمتر ارتفاع، کیس کوچکی محسوب می شود اما در دل خود یک پردازنده نسل هشتمی اینتل Core - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان - i7 - 8700 داشته و به کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2070 با حافظه اختصاصی 8 گیگابایتی مجهز شده است. این محصول همچنین از ماژول رم 16 گیگابایتی DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتز برخوردار بوده و برای ذخیره سازی اطلاعات - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان - و نصب بازی ها - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان - نیز 240 گیگابایت حافظه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان - SSD و یک هارد دیسک 2 ترابایتی  را در اختیار کاربر قرار می دهد.

زوتاک مِک مینی به همراه یک موس گیمینگ و کیبورد مکانیکی و با قیمت 1500 دلار به مشتریان عرضه خواهد شد و در کنار - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان - نورپردازی RGB، احتمالاً در رنگ های سبز، قرمز، سفید و کروم نیز قابل سفارش خواهد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان - بود.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان

محصول دیگر شرکت زوتاک مِک اولترا نام دارد که یک کیس گیمینگ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان - 56 سانتیمتری (ارتفاع) است و امکان سفارش پردازنده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان - های اینتل Core i9 - 7900X یا Core i7 - 8700K برای آن وجود خواهد داشت.

کارت گرافیک به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان - کار رفته در مدل اولترا نیز RTX 2080 Ti با حافظه 11 گیگابایتی بوده که در کنار 32 گیگابایت رم DDR4 فرکانس 3200، توان پردازش تمام بازی های روز دنیا را با تنظیمات سطح بالا خواهد داشت.

مِک اولترا همچنین 500 گیگابایت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان - حافظه SSD و 4 ترابایت حافظه HDD داشته و با یک خنک - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان - کننده 240 میلیمتری مجهز به رادیاتور و منبع داخلی، 1900 دلار برای خریدار هزینه برمی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان - دارد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان

گفتنی است برای علاقه مندان به محصول قبلی زوتاک که یک کیس باریک و کشیده بود، مدل Mek 1 نیز در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان - نظر گرفته شده که با کارت گرافیک های سری RTX و قیمت پایه 1899 دلار از دو ماه آینده عرضه خواهد شد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان
مِک اولترا (سمت راست) و مِک - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر خرمدره استان زنجان - مینی (سمت چپ)
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone