🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  3. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  5. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12501.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوگل به دنبال حذف تعداد دیسلایک از ویدیوهای یوتیوب است

با توجه به اهمیت گزینه‌های «لایک» و «دیسلایک» و نقش موثر آنها در اعتبار کانال‌های یوتیوبی، یوتیوب در حال تست حذف گزینه دیسلایک است. برخی کاربران از گزینه دیسلایک به شکل نادرستی استفاده می‌کنند تا ...

با توجه به اهمیت گزینه‌های «لایک» و «دیسلایک» و نقش موثر آنها در اعتبار کانال‌های یوتیوبی، یوتیوب در حال تست حذف گزینه دیسلایک است.

برخی کاربران از گزینه دیسلایک به شکل نادرستی استفاده می‌کنند تا اعتبار برخی کانال‌های یوتیوبی را زیر سوال ببرند. پپیشتر گفته شده بود یوتیوب قصد دارد تصمیم گیری در مورد نمایش عمومی لایک و دیسلایک را برعهده صاحبان کانال‌های یوتیوبی قرار دهد تا خودشان در مورد نمایش عمومی این دو گزینه برای محتوای تصویری تصمیم گیری کنند.

در حال حاضر امکان حذف گزینه دیسلایک تنها برای برخی کانال‌های یوتیوبی به صورت آزمایشی فعال شده است تا یوتیوب بتواند فیدبک‌های لازم را در این زمینه جمع آوری کند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر نیشابور استان خراسان

در تست حذف دیسلایک یوتیوب، تنها تعداد لایک‌های ویدیوهای مربوطه نمایش داده می‌شود و مدیران کانال‌های یوتیوب می‌توانند آمار مربوط به دیسلایک را در صفحه «یوتیوب استودیو» مشاهده کنند. در واقع دیسلایک‌ها به صورت عمومی نمایش داده نمی‌شود. گاهی اوقات کمپین‌هایی هدفمند برای دیسلایک کردن برخی ویدیوهای یوتیوب راه اندازی می‌شود و به اعتبار کانال مربوطه صدمه می‌زند. در همین راستا یوتیوب تصمیم گرفته با عدم نمایش تعداد دیسلایک‌ها راهکاری برای مقابله با چنین کمپین‌هایی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نیشابور استان خراسان - ایجاد کند. گاهی اوقات نیز - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نیشابور استان خراسان - افزایش تعداد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نیشابور استان خراسان - دیسلایک‌های ویدیوی یوتیوب به عنوان - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نیشابور استان خراسان - راهکاری برای جلب توجه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد که با غیر فعال کردن نمایش این گزینه جلوی هر گونه سواستفاده گرفته خواهد شد.

یوتیوب معتقد است که چنین آمارهایی عموما آمار واقعی تنفر کاربران را نشان نمی‌دهد و قابل اعتماد نیستند. بلکه به صورت هدفمند راهبرد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نیشابور استان خراسان - می‌شود و گاها اهداف دیگری را دنبال می‌کند. یوتیوب برای جلوگیری از سو استفاده از چنین گزینه‌هایی، تصمیم گرفته گزینه حذف نمایش دیسلایک و همچنین گزینه لایک را به صورت آزمایشی فعال کند.

علاوه بر اینکه تعداد دیسلایک‌های - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نیشابور استان خراسان - غیر واقعی می‌تواند تاثیر منفی بر افکار عمومی در مورد محتوای ویدیوی منتشر شده داشته باشد،‌تعداد لایک‌های غیر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نیشابور استان خراسان - واقعی نیز همین وضعیت را دارد. در واقع تعداد لایک غیر واقعی نیز واقع بینانه نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دردانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
دور و بر پنجراه نیشابور کار انجام میدید
پاسخ: بله در پنجراه شهر نیشابور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر رافونه نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
هموطن عزیزم، من مال خیلی قشنگی از شرکت تعمیرچی تو یکمین شعبه نیشابور هستم. خدماتشون خوب بود ولی من فکر می‌کنم که کمی گرون بود. تلویزیون من برای تعمیر به خونه‌ام بردن و تعمیرشون انجام شد. نیاز به تنظیم شدن بود، ولی به نظرم اگر قیمت کمی کمتر بود، رضایت مشتری از خدمات بالاتر می‌رفت. آیا شما هم تجربه‌ای از ویزیت شعبه تعمیرچی در نیشابور رو داشتین؟



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone