🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سروصدای بیش از اندازه پکیج به چه دلیل است ؟
    پاسخ: صاف نبودن پکیج، وجود هوا داخل دستگاه، خرابی فن و... می تواند باعث سروصدای اضافی شود.
  2. سوال: چرا پکیج خود به خود خاموش می شود؟
    پاسخ: کم بودن فشار آب، خراب بودن ترموستات، مسدود شدن شیر ورودی آب در اثر تجمع رسوبات، خراب بودن پمپ و به گردش در نیامدن آب در داخل سیستم، و وجود هوا در داخل لوله ها همگی می توانند منجر به خاموش شدن خود به خود پکیج شوند.
  3. سوال: فشار آب خروجی بسیار کم است علت چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات خارجی و رسوب در پمپ و لوله های پکیج می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: جرمگیری پکیج را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: وجود رسوب و خوب کارنکردن پکیج میتواند عامل برای انجام سوب گیری باشد که باید به موقع اقدام کنید.
  5. سوال: آیا تکنسین پکیج قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29380.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

باورهای غلط آمریکایی ها درباره‌ی فناوری؛ شارژ در مایکروفر ، پاک شدن حافظه گجت با اشعه ایکس

بر اساس یک بررسی جدید که توسط وب سایت HighSpeedInternet.com انجام شده، بسیاری از آمریکا‌یی ها که در مهد تکنولوژی زندگی می‌کنند، از باورهای غلط درباره فناوری رنج می‌برند. به گفته‌ی این سایت، برخی از ساکنین ایالات ...

بر اساس یک بررسی جدید که توسط وب سایت HighSpeedInternet.com انجام شده، بسیاری از آمریکا‌یی ها که در مهد تکنولوژی زندگی می‌کنند، از باورهای غلط درباره فناوری رنج می‌برند. به گفته‌ی این سایت، برخی از ساکنین ایالات متحده باور دارند با قرار گرفتن گوشی در مایکروفر، می‌توانند آنها را شارژ کنند یا در صورتی که موبایل یا لپتاپشان در ماشین‌های بازرسی فردگاه قرار بگیرد، اشعه ایکس تمامی حافظه‌ی لپتاپ یا موبایلشان را پاک خواهد کرد.

این وبسایت که اصولاً در حوزه‌ی تست سرعت فعالیت می‌کند و اطلاعاتی درباره‌ی شرکت‌های ارائه دهنده سرویس اینترنت منتشر می‌کند، نشان داده تمامی آمریکایی‌ها باور‌های غلطی دارند و آنها را افسانه‌های تکنولوژی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - لقب داده است. در ادامه لیست کاملی از این اعتقادات غلط منتشر کرده و میزان جست و جوی این عبارات را هم کنارشان درج کرده است. بر اساس لیست منتشر شده‌ی این سایت، ۸۶ درصد آمریکایی‌ها باور دارند که دوربین‌هایی با مگاپیسل بیشتر، لزوماً - تعمیرات پکیج تاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تصاویر بهتری ثبت می‌کنند. جالب اینجاست که پیشتر این مسئله را در مطلبی به نام «نگاهی به سنسور دوربین های موبایل؛ چرا مگاپیکسل اهمیتی ندارد؟» در دیجیاتو بررسی کرده بودیم.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
بیشترین سوالات تکنولوژیک جستجو شده توسط کاربران آمریکایی به تفکیک ایالت

این در حالی است که بر اساس تفکر ۱۷ درصد از مردمان آمریکا، کامپیوتر‌های مک کلاً ویروس نمی‌گیرند و نیازی نیست روی آنها نرم افزار امنیتی نصب کرد. از دیگر عبارات جستجو شده توسط کاربران می‌توان به پاک شدن حافظه‌ی گجت‌ها در مواجه با اشعه ایکس و - تعمیرات پکیج تاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شارژ شدن تلفن‌های هوشمند در مایکروفر اشاره کرد.

البته برخی از این باورها، آنچنان هم غلط نبوده است. برای مثال برخی کاربران عقیده دارند پس از افتادن گوشی‌ در آب، باید آن را در برنج خام بگذارند. برخی تعمیرکاران این ترفند را قبول دارند و این روش را توصیه می‌کنند. با این وجود عده‌ای از کارشناسان باور دارند، این شیوه آنچنان هم ترفند کارگشایی به حساب نمی‌آید و قرار گرفتن تلفن هوشمند در هوای آزاد نیز - تعمیرات پکیج تاچی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می‌تواند به تنهایی اثر گذار باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone