🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  2. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29382.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

یک دادستان خبر داد: فعالیت تلگرام باعث آزادی یک محکوم به قصاص شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در استان البرز در کانال خود فیلمی از بخشش یک محکوم به قصاص، منتشر و اعلام کرده که بخشش این فرد نتیجه وجود تلگرام بوده است. «حسن جهانشاهلو» در ...

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در استان البرز در کانال خود فیلمی از بخشش یک محکوم به قصاص، منتشر و اعلام کرده که بخشش این فرد نتیجه وجود تلگرام بوده است. «حسن جهانشاهلو» در کانال تلگرامی خود ضمن اشاره به این موضوع از فعالیت تلگرام دفاع کرده است. او پیش‌تر هم درباره خوبی‌های فضای مجازی صحبت کرده بود و به نظر می‌رسد موضع نسبتا موافقی با فعالیت این شبکه‌ها در کشور دارد.

این دادستان کشور - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - در کانال تلگرامی خود ضمن انتشار یک ویدئو نوشته است:

«کاری به سیاسی کاری در تلگرام ندارم اما این فیلم نتیجه وجود تلگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - بود؛ آزادی یک محکوم به قصاص با کمک خیرین از سراسر کشور. ارتباط بی واسطه با مردم شهر فردیس نیز هر چند بسیار سخت و دشوار است اما از برکت همین فضای مجازی است، جایی که تندترین انتقادات و معایب خودم، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - دادسرای فردیس و مجموعه شهرستان را مستقیم به خودم می‌گویند بدون هر نوع لکنت زبانی؛ دشوار از این جهت که در بعضی موارد کاری از دستم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - بر نمیاد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی

جهانشاهلو پیش از این درباره بخشش این محکوم به قصاص در کانال خود با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - انتشار عکس چک مبلغ لازم برای دیه گفته بود:

«فضای مجازی همیشه هم بد نیست، کارهای بزرگی می‌شود با آن انجام داد یک گروه از افراد خیر کنار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - هم جمع شدند همت کردند و موجبات رهایی از قصاص یک محکوم را فراهم کردند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - آن هم با مبالغ کم اما همت زیاد؛ هر چند بدون هماهنگی با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - اینجانب این کار را شروع کردند اما پایان خوشی داشت ممنون تک تک اعضای این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - گروه خیر هستم. به معاونت فرهنگی دادگستری کل استان البرز پیشنهاد دادم موسس این گروه به نمایندگی از سایرین مورد تقدیر معنوی قرار گیرد؛ خیلی خوب است این جمع از هم متلاشی نشود و پرونده دیگری را از شروع کنند، وقتی این چک را امضا کردم حال خوبی داشتم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی

«پوریا قهرمان پرور» وکیل دادگستری تهران نیز با تایید صحبت‌های دادستان فردیس کرج، به پرونده‌هایی اشاره می‌کند که توانسته در آنها به واسطه تلگرام و یا دیگر شبکه‌های مجازی، به نتیجه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - خوبی برسند. او بر این باور است که درباره درستی و نادرستی فیلترینگ این شبکه‌ها به اندازه کافی صحبت شده و امروزه کاملا مشخص است که این فیلترینگ چه نتیجه‌ای داشته است. او به دیجیاتو می‌گوید که تنها این بازپرس نیست که از این شبکه اجتماعی دفاع می‌کند و او تقریبا با بسیاری از بازپرس‌ها و قاضی‌هایی که صحبت کرده نظر همسویی با جهانشاهلو دارند:

«برخی از عناوین مجرمانه که در این فضای مجازی (تلگرام) رخ می داد اقدام به صدور حکم به مسدود کردن آن شد، از جمله - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - انتشار  و تجارت انواع محتوای مستهجن و خلاف عفت عمومی، اقدام علیه امنیت کشور، قاچاق کالا و ارز که همگی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - عناوین اتهامی صدرالذکر نشان می‌دهد. اما منطق قضایی افرادی که این موارد را درباره فضایی مجازی می‌گویند در آن است که اگر در پیام رسانی جرم ارتکاب یابد باید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - آن پیام رسان بسته شود، پس اگر بر این باور باشیم میتوان تمام جاده ها و اتوبان ها و خطوط هوایی و ریلی را مسدود کرد چون همه جرایم مذکور در خطوط حمل و نقل هم رخ می‌دهد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی

این وکیل دادگستری خبر می‌دهد که او و همکارانش بارها و بارها توانسته‌اند با استفاده از پیام‌های رد و بدل شده در این شبکه‌های مجازی به موضوعاتی دست پیدا کنند که بتواند روند پرونده را عوض کند. او همچنین اطلاع‌رسانی‌ها و خبررسانی‌های مردمی با استفاده از این شبکه‌ها را در برخی مواقع مفید می‌داند و البته از ضررهای آن نیز غافل نمی‌ماند:

«در اینکه شایعه پراکنی درباره برخی اخبار و موضوعات باعث می‌شود که بازخورد منفی در سطح جامعه بوجود بیاید شکی نیست، مثلا شایعه‌ می‌شود فلان بانک در حال ورشکستگی است - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - و یا نرخ دلار رو به پایین است و بازخوردهای بدی در کشور رخ می‌دهد اما با افزایش سواد رسانه‌ای مردم می‌توان از بازخوردها را کاهش داد. مردم اگر آگاهی لازم را در برابر این اخبار داشته باشند و به جای مسدود کردن آنها، آموزش‌های لازم به آنها داده شود می‌توان از این بسترهای مجازی هم مانند هر بستر دیگری استفاده‌های مثبتی داشت.»

قهرمان پرور باور دارد که تلگرام در برخی پرونده‌های طلاق هم موثر واقع شده ولی از آنسو در بسیاری از حل اختلافلات و مشکلات هم کارآمد بوده است و تاکید دارد هر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - چیزی در دنیا وجهه مثبت و منفی دارد. او آگاهی رسانی‌های مردمی را بیشترین فایده یک برنامه با چند ده میلیون عضو می‌داند و معتقد است که باید از این پتانسیل استفاده درستی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر ساوه استان مرکزی - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر الدوز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روزتون بخیر مرکز شما سمت قاسم آباد ساوه سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در قاسم آباد شهر ساوه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone