🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  2. سوال: چرا پکیج من نشتی اب دارد؟
    پاسخ: گاهی اوقات با شل بودن اتصالات یا نشتی لوله منجر به کم شدن فشار یا تاثیرگذاری در بخش های دیگر می شود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی پکیج هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: پکیج در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه است که برای تنظیم آب گرم و اطلاع به برد استفاده می شود.
  5. سوال: روش جرمگیری پکیج چیست؟
    پاسخ: روشن جرم گیری یا رسوب گیری به کمک مود شوینده و پمپ پکیج است که بهتر است با متخصص دستگاه هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36746.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت 9 از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش برخوردار خواهد بود؟

اخیرا شایعات زیادی درباره‌ی به کار رفتن تکنولوژی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در تلفن‌های هوشمند مختلف شنیده می‌شود و حالا اطلاعات مربوط به پتنتی بدست آمده که از وجود چنین قابلیتی در گلکسی نوت 9 ...

اخیرا شایعات زیادی درباره‌ی به کار رفتن تکنولوژی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در تلفن‌های هوشمند مختلف شنیده می‌شود و - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حالا اطلاعات مربوط به پتنتی بدست آمده که از وجود چنین قابلیتی در گلکسی نوت 9 خبر می‌دهند.

البته اولین تلفن هوشمندی که همراه با حسگر اثر انگشت در زیر صفحه‌ی نمایش معرفی گردید، اکنون وجود دارد اما متاسفانه یا خوشبختانه، عرضه‌ی ویوو X20 پلاس تنها محدود به بازار چین شده است و هنور خبری از این قابلیت در مشخصات لو رفته‌ی پرچمداران سال ۲۰۱۸ تولید‌کنندگان موبایل‌های هوشمند دیده نشده است.

اگرچه سال گذشته افشاگران ادعا کرده بودند که حسگر اثر انگشت گلکسی اس 9 سامسونگ قرار است زیر صفحه نمایش آن تعبیه شود اما این شرکت کره‌ای اعلام کرد که نخواهد توانست این تکنولوژی را به موقع در پروسه‌ی تولید پرچمدار بعدی‌اش وارد کند.

با این حال اکنون طرحی از یک پتنت به خصوص به دست آمده که احتمال می‌رود با توجه به - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مشخصاتش متعلق به کمپانی سامسونگ باشد - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و نشان می‌دهد که سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9 زیر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نمایشگرش بکار رفته باشد.

در این صورت پرچمدار بعدی این شرکت کره‌ای، اولین تلفن هوشمند سامسونگ خواهد بود که از حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ نمایش برخوردار خواهد بود.

طرح لو رفته از این پتنت نشان می‌دهد که حسگر اثر انگشت در قسمت پایینی صفحه نمایش و درست زیر آن بکار رفته است. جالب است که شکل و شمایل، طراحی و ابعاد موبایل به - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نمایش گذاشته شده در این پتنت بسیار - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به محصولات سال‌های اخیر سامسونگ شباهت دارد و به همین خاطر است که این - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پتنت به شرکت سامسونگ منسوب شده است.

آنچه بسیاری از کاربران را هیجان زده می‌کند، این است که با بکار رفتن چنین تکنولوژی در تولید تلفن‌های هوشمند، شاهد قرار گرفتن اسکنر اثر انگشت در پنل جلویی موبایل‌ها خواهیم بود چرا که به عقیده‌ی بسیاری از کاربران، محل استقرار این سنسور‌ها در بدنه‌ی پشتی تلفن‌های هوشمند قدری غیر استادانه است. کسی چه می داند شاید به لطف این تکنولوژی اپل هم TouchID را به محصولاتش بازگرداند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone