🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  3. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36750.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دفترچه راهنمای رسمی شارژر بیسیم گلکسی اس 9 منتشر شد [به روزرسانی: تصاویر جدید منتشر شد]

به تازگی دفترچه راهنمای شارژر بیسیم موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ در سایت این کمپانی منتشر شده؛ موبایل هایی که کمتر از دو هفته به رونمایی رسمی آنها باقی مانده است. علی رغم ...

به تازگی دفترچه راهنمای شارژر بیسیم موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ در سایت این کمپانی منتشر شده؛ موبایل هایی که کمتر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - از دو هفته به رونمایی رسمی آنها باقی مانده است.

علی رغم اینکه دفترچه راهنمای منتشر شده به مشخصات گلکسی اس 9 اشاره نمی کند، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - ولی برخی از مشخصات شارژر بیسیم با مدل EP-N5100 نشان می دهد. بر این اساس پد شارژر، دارای دو سیم پیچ است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان

بر اساس سندی که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - از طریق کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - منتشر شده، شارژر مذکور از ولتاژ و شدت جریان ورودی 5 ولت، 2 آمپر و نیز 9 ولت 1/67 آمپر پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان

از آنجایی که شماره مدل این دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - با نمونه ای که پیش از این برای موبایل های پرچمدار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - فعلی سامسونگ عرضه شده، متفاوت است، به نظر می رسد کمپانی کره - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - ای قصد ارائه آن برای موبایل های سری گلکسی اس 9 را داشته باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان

ظاهر شارژر جدید بسیار شبیه به شارژرهای فعلی سامسونگ، البته با قطر کمتر است و از درگاه USB-C بهره می برد. این دستگاه که بر اساس استاندارد Qi (چی) کار می کند، در بخش پشتی دارای یک فن به منظور دفع حرارت قطعات داخلی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - در حین شارژ است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان
تصویری منتسب به شارژر بیسیم جدید سامسونگ

برای نشان دادن وضعیت شارژ یک LED روی آن تعبیه شده. رنگ قرمز LED نشان دهنده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - شارژ شدن موبایل است و رنگ سبز نیز اتمام فرایند شارژ را نشان می دهد. نور چشمک زن هم نمایانگر خطا در کارکرد دستگاه است.

پیش از این تصاویری از قاب های رسمی که قرار است برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس عرضه شوند، منتشر شده بود.

یادآوری می کنیم که سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده موبایل های گلکسی اس - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - 9 و گلکسی اس 9 پلاس را در 6 اسفند ماه سال جاری، تنها یک روز قبل از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا رونمایی خواهد کرد.

 

به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - روز رسانی:

اخیراً تصاویری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - از شارژر مذکور و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - نیز جعبه آن منتشر شده. بر این اساس مشخص شده که گجت مذکور در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود. در ادامه می توانید تصاویر جدید را مشاهده فرمایید:

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستانتعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone