🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36748.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دوربین پرچمدار GX9 پاناسونیک معرفی شد؛ توانایی بیشتر و قیمت کمتر نسبت به نسل قبل

پرچمدار Lumix GX8 پاناسونیک در سال 2015 دوربین بسیار تحسین برانگیزی بود که قابلیت هایی مانند تصویربرداری 4K، لرزشگیر و رزولوشن نسبتا بالای 20.3 مگاپیکسلی ارائه می کرد. حالا دوربین نسل بعدی Lumix GX9 بر ...

پرچمدار Lumix GX8 پاناسونیک در سال 2015 دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بسیار تحسین برانگیزی بود که قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هایی مانند تصویربرداری 4K، لرزشگیر و رزولوشن نسبتا بالای 20.3 مگاپیکسلی ارائه می کرد. حالا دوربین نسل بعدی Lumix GX9 بر پایه همان تکنولوژی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ساخته شده اما قیمت کمتری - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دارد و در بدنه ای کوچکتر شبیه به GX85 جای داده شده.

همانطور که از یک دوربین بدون آینه پاناسونیک انتظار می رود، GTX9 مشخصات سخت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - افزاری قدرتمندی دارد. سنسور Live MOS دوربین، مثل مدل قبلی تصاویر 20.3 مگاپیکسلی ثبت می - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کند و از آخرین موتور Venus بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مند شده. سیستم «Depth from Defocus» پاناسونیک که با فوکوس خودکار تفاوت دارد، از تشخیص چهره و چشمان بهره می برد و در 0.7 ثانیه فوکوس می کند. شاتر مکانیکی هم حالا جای خود را به یک نمونه الکترومغناطیسی داده که لرزش را تا 90 درصد کاهش می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

نمایاب الکترونیکی GX9 (که پاناسونیک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نام نمایاب زنده را برایش برگزیده) نمایشگری عریض با نسبت ابعاد 16:9 دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و میدان دیدی 100 درصدی در اختیار کاربر قرار می دهد. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - LCD پشتی دوربین امکان گردش دارد اما متاسفانه برای ولاگرها یا توریست هایی که نیازمند حالت پرتره شخصی هستند، دیگر به بیرون نمی چرخد. GX9 از لرزشگیر 5 محوره بهره می برد که در کنار لرزشگیر لنز، لرزش - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را در تصاویر تله فوتو کاهش می دهد. برخلاف مدل قبلی، GX9 به فلاش داخلی هم تجهیز شده.

نقطه قوت پاناسونیک در تصویربرداری است و دوربین جدید این کمپانی امکان فیلم برداری UltraHD 4K با 30 یا 24 فریم و فیلم برداری FullHD با 60 فریم بر ثانیه را فراهم می کند. این مشخصات، یک بار دیگر با - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - GX8 یکسان هستند اما پاناسونیک این بار گزینه 4K Photo را - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به منوی دوربین اضافه کرده که ثبت تصاویر برابر با 8 مگاپیکسل را راحت تر می کند.

دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - GX9 اواسط ماه مارس دو رنگ مشکی و نقره ای عرضه می شود - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و در کنار کیت لنزهای f/3.5 الی f/5.6 با قیمت 1000 دلار فروخته می شود که 200 دلار از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بدنه خالی GX8 ارزان تر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone