🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول خواهد کشید تا تعمیرکار جهت رفع عیب پکیج مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر پکیج، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: سروصدای بیش از اندازه پکیج به چه دلیل است ؟
    پاسخ: بعض از صداهای پکیج به صورت عادی و معقول است ولی ممکن است صداهای غیر عادی دراثر خرابی هر بخش ایجاد شده باشد.
  3. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: وجود مبدل حررتی و شعله های آن باعث گرم شدن آب می شود.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: برای جلوگیری از ایجاد ذرات و رسوبات در پکیج استفاده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36749.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

همکاری سامسونگ با چینی ها برای تجاری سازی پنل های MicroLED

سامسونگ دیسپلی در تلاش است پنل های MicroLED را به مرحله تجاری سازی برساند و چشم امید خود را به شرکای چینی دوخته است. این کمپانی ساکن سئول اخیراً قراردادی با کمپانی Sanan Optoelectronics، تولیدکننده ...

سامسونگ دیسپلی در تلاش است پنل های MicroLED را به مرحله تجاری سازی برساند و چشم امید خود را به شرکای چینی دوخته است. این کمپانی ساکن سئول اخیراً قراردادی با کمپانی Sanan Optoelectronics، تولیدکننده چیپ های LED به امضا رسانده تا طی سه سال آینده، تکنولوژی های آن در اختیار داشته باشد.

ارزش کلی این قرارداد هنوز مشخص نیست اما در گزارش ها آمده که سامسونگ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر متل قو استان مازندران - تا به امروز - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر متل قو استان مازندران - 17 میلیون دلار به Sanan پرداخته است. در نمایشگاه CES امسال بود که سامسونگ از نخستین تلویزیون ماژولار MicroLED رونمایی کرد و نام «The Wall» را برایش برگزید؛ با این حال کره ای ها هنوز به ظرفیت لازم برای تولید انبوه چنین دیوایس هایی دسترسی ندارند.

قرارداد Sanan Optoelectronics برای سرعت بخشیدن به تلاش های جاه طلبانه سامسونگ در حوزه MicroLED بوده و ضمناً با هدف گذاری های کمپانی های چینی نیز هم‌راستا است. بنابر گزارش های قبلی، برخی از تولیدکنندگان این کشور خاور دور برای تجاری سازی پنل های MicroLED طی سال جاری میلادی برنامه ریزی کرده اند و موبایل های هوشمند، بستر آزمایشی آنها برای دریافت بازخورد از بازار خواهد بود.

بسیاری از تولیدکنندگان، نمایشگرهای MicroLED - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر متل قو استان مازندران - را جایگزینی مناسب برای ماژول های AMOLED تلقی می کنند که هنوز هم از نظر عرضه و تقاضا به بالانس نرسیده اند و سهم عظیمی از آنها در اختیار سامسونگ است. اگرچه پتانسیل MicroLED در حوزه تلویزیون - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر متل قو استان مازندران - به اندازه حوزه موبایل بالا است، اما بعید به نظر می رسد که پنل های عظیم مبتنی بر این تکنولوژی، حداقل طی یکی دو سال آینده به مرحله تجاری سازی برسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لیزا نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
سلام خوب هستید؟ آیا جسارتا سمت سلمانشهر متل قو هم طرح تعویض پکیج ایران رادیاتور قدیمی به جدید دارید.
پاسخ: بله در سلمانشهر شهر متل قو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone