🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36738.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

چرا نباید پشت یک موتور جت قرار گرفت [تماشا کنید]

بر اساس یک باور عمومی جا افتاده میان مردم همه می‌دانند که نباید پشت موتور جت روشن قرار گرفت اما سوال اینجاست که آیا کسی تا کنون دست به چنین کاری زده تا نتیجه اش را ...

بر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - اساس یک باور عمومی جا افتاده میان مردم همه می‌دانند که نباید پشت موتور جت روشن قرار گرفت اما - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - سوال اینجاست که آیا کسی تا کنون دست به چنین کاری زده تا نتیجه اش را ببیند؟

از آنجایی که هنوز افرادی هستند که این باور را قبول ندارند و ممکن است مانند خوردن مواد شوینده‌ی تاید، دست به چنین ریسک‌هایی بزنند، کانال یوتوب Hacksmith ویدیویی در این باره - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - منتشر کرده است.

این تولید کنندگان محتوای ویدیویی سعی کردند تاثیرِ قرار گرفتن یک انسان در برابر یک موتور جت فعال را شبیه سازی کنند تا ببینند این موتور قادر است چه بلایی بر سر و صورت یک انسان بگذارد.

به همین علت یوتوبر‌های کانال مذکور صورت یک مانکن زامبی شکل را که با لاتکس پوشیده شده بود، به عنوان جایگزین سر انسان پشت یک موتور جت قرار دادند.

نتیجه این آزمایش بسیار ترسناک بود. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - طی چند ثانیه‌ تمام صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - این مانکن متلاشی شد و آثاری از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - روی اسکلت باقی نماند. این اتفاق مهر تاییدی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - بر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - باور عمومی یاد شده زده و سوالی در ذهن کاربران پیش آورد که یک شخص چقدر باید احمق باشد که بخواد خود را در برابر چنین نیرویی قرار دهد. البته دنبال کنندگان سری فیلم‌های پرطرفدار مارول - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - باید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - نگران - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - شخصیت‌های محبوبشان باشند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - تا خدای نکرده لحظه‌ای به مرد آهنی که از چند موتور جت برخوردار است نزدیک نشوند چرا که ممکن است طی چند ثانیه تمام صورتشان را از دست بدهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone