🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: علت کار نکردن پکیج چیست؟
    پاسخ: کار نکردن به صورت کلی ممکن است عوامل مختلفی داشته باشد که باید توسط تکنسین بررسی شود.
  3. سوال: در صورت وجود خرابی در پکیج بعد از تعمیرات، باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت گرم نشدن آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: نبود آب گرم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. اولین چیزی که باید چک کنید منابعی است که آب، گاز و برق را به پکیج می‌رسانند.
  5. سوال: آیا باید برای پکیج از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد پکیج در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36744.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 9 احتمالاً از اسپیکر دوگانه و اموجی های متحرک بهره خواهد برد

موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ قرار است در کمتر از دو هفته دیگر رونمایی شوند. در کنار مشخصات بسیاری که از دوربین های دوگانه با گشودگی دهانه لنز متغیر، و جای گیری متفاوت ...

موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ قرار است در کمتر از دو هفته دیگر رونمایی شوند. در کنار مشخصات بسیاری که از دوربین های دوگانه با گشودگی دهانه لنز متغیر، و جای گیری متفاوت حسگر اثر انگشت منتشر شده، حالا - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سرخرود استان مازندران - بر اساس گزارش سایت کره ای ETNews این موبایل ها احتمالاً از اسپیکر دوگانه بهره خواهند برد. همچنین احتمالاً قرار است اموجی های متحرک - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سرخرود استان مازندران - نیز به این تلفن های هوشمند بیایند.

اموجی های متحرک همان قابلیتی است که پیش از این مشابه آن را در موبایل پرچمدار اپل، آیفون 10 دیده ایم. در این قابلیت بر اساس ظاهر سه بعدی چهره کاربر، تصویری از او در قالب کاراکترهای مختلف به صورت متحرک تولید می شود.

دیگر قابلیت پرچمداران آتی کمپانی کره ای، پشتیبانی از اسپیکرهای دوگانه است؛ قابلیتی که کمبود آن در موبایل های پیشین سری گلکسی اس انتقادهای بسیاری را به همراه داشت و جای خالی آن در مقایسه با رقبا احساس می شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده یکی از این اسپیکرها در بالای موبایل و دیگری در پایین آن قرار گرفته. به این ترتیب مشکل مسدود شدن اسپیکر تکی پایینی در هنگام بازی کردن، تا حدودی در گلکسی اس 9 حل خواهد شد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سرخرود استان مازندران

بر اساس ادعای وبسایت SAMMOBILE این اسپیکرها از - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سرخرود استان مازندران - فناوری صدای فراگیر دالبی بهره - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سرخرود استان مازندران - می برند و توسط کمپانی مشهور AKG تنظیم شده اند. به همین دلیل انتظار می رود از کیفیت صدای مطلوبی برخوردار باشند.

از دیگر اطلاعاتی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر سرخرود استان مازندران - که در مورد تلفن های هوشمند سری گلکسی اس 9 منتشر شده، حضور احتمالی کلید فعال کردن دستیار صوتی بیکسبی در قاب سمت چپ است. همچنین احتمالاً قرار است یک قاب شفاف به همراه موبایل های یاد شده در جعبه ارائه شود.

سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده موبایل های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را در 6 اسفند ماه سال جاری، تنها یک روز قبل از آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا رونمایی خواهد کرد.

می توانید تمام اطلاعاتی که تاکنون در مورد گلکسی اس 9 می دانیم را در مطلب ویژه دیجیاتو بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone